Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met M7 Smart Monitor 32m70a USB-c

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2021 08:29 PM)
4091 Weergaven
Tomv77
Journeyman
Opties

 Vandaag heb ik mijn nieuwe m7 slimme monitor ontvangen. Erg blij met de monitor en zijn slimme functies. Tijdens het installeren en gebruiken van de slimme apps werkt het erg goed. Na een software-update heb ik de monitor aangesloten met de meegeleverde HDMI-kabel. Dat werkte heel goed met; hp elitbook 820, windows 10, 8bit, 60Hz.

 

Maar zo zou ik hem niet willen aansluiten, dus heb ik de usb-c-verbinding geprobeerd. Zonder een bijgeleverde usb-c kabel pakte ik een usb-kabel van mijn MacBook en een standaard usb-c-kabel van Amazon. Met behulp van elke kabel aangesloten op de monitor, de USB-hub met muis en toetsenbord erop aangesloten en de laptop (HP en MacBook) wordt opgeladen. Maar er was geen manier om het beeld te krijgen in Windows 10 of OSX bigsur. Beide kabels lijken te werken met andere usb-c-monitoren en apparaten. Geprobeerd om alle usb-apparaten los te koppelen, maar het lijkt niet uit te maken, het source icoontje verandert en heeft een vinkje en een rood power icoontje, wat suggereert dat het zou moeten werken. Alle verschillende instellingen in Windows en OS X geprobeerd.

 

ervaart iemand anders dit? En zo ja, hoe heeft u dit probleem opgelost? Zal een reset werken? Is het een omgeving ergens? Helpen! Ik zou het niet graag terugsturen, dit is het perfecte apparaat voor mijn thuiskantoor en slaapkamer.

17 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Tomv77,

 

Heb je het inmiddels werkend gekregen?

rsz-846676
0 Likes
HEDV
Journeyman
Opties

Bij ons werken deze monitoren ook niet via USB-C in combinatie met diverse laptops van HP, Dell en Apple. Via HDMI werkt wel, maar dan op maximaal 30 Hz. Via de WhatsApp klantenservice wordt ik alleen maar doorverwezen naar Apple omdat het aan hen zou liggen en via een ander forum werd ik erop gewezen dat het waarschijnlijk aan het type USB kabel ligt, maar er werd niet verteld welke ik zou moeten kopen. We hebben dit inmiddels met 5 verschillende USB-C kabels geprobeerd en allemaal zonder succes. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik ga het voor je checken bij de verantwoordelijke. Ik houd je op de hoogte.

rsz-846676
0 Likes
Tomv77
Journeyman
Opties

Hi bruce

het is inderdaad gelukt met een usb-c 3.1 gen 2 kabel die ik los heb aangeschaft. Helaas enkel en alleen in 30Hz wat super jammer is. Nu is het eigenlijk net niet een goed monitor maar een oké Monitor met wat leuke features. Erg jammer 

0 Likes
Tomv77
Journeyman
Opties

Gaat niet beter worden dan de 30Hz conform handleiding dan toch. HDMI kan je wel opschroeven tot 60Hz maar dan heb je weer twee kabels nodig. 

0 Likes
Tomv77
Journeyman
Opties

Misschien goed om te vragen of ze via de firmware nog iets kunnen doen aan de 30Hz, het paneel kan het aan, usb-c 3.1 zou het aan moet kunnen, dus misschien is dat nog mogelijk. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb nog niets gehoord, maar ik ben je niet vergeten 😉

 

Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Even een vraag tussendoor, hadden jullie wel de install driver doorlopen? Er is namelijk een update file beschikbaar van 16 december.

 

Ik hoor het graag!

rsz-846676
0 Likes
Tomv77
Journeyman
Opties

Hi Bruce,

nope de drivers worden door Windows defender geblokt want niet gesigneerd door een bekende uitgever.  Ik zou ook hopen dat Samsung dit via de normale Windows update kanalen laat verlopen.

twijfel steeds meer of ik de monitor moet houden. MacBook Air met deze monitor werkt ondertussen ook niet meer. MacBook ziet de monitor en activeert hem. Maar kan niet de usb-c input selecteren op het scherm. Erg gek.

0 Likes