Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Printopdracht printer M2070W blijft in wachtrij hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2017 11:24 AM)
2563 Weergaven
Miek
Journeyman
Opties

Ik heb een laserprinter M2070W, draadloos werkend. Als ik een printopdracht geef wordt deze uitgevoerd, maar ik kan geen tweede document printen omdat de eerste printopdracht in de wachtrij blijft hangen. Ik moet dan steeds eerst de print spooler stoppen en bestanden verwijderen uit C:\Windows\System32\spool\printers. Dit moet toch anders kunnen?

0 Likes
9 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hi Miek,

Dat klinkt inderdaad irritant. Kun je eens kijken of al jouw drivers en software up to date zijn? Check via deze link Downloads > Zie meer.

Welk besturingsprogramma gebruik je? Heb je ook deze tips bekeken?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

Hi,

Ik werk met Windows 10. Ik heb de recente drivers eerder gedownload, maar nu nogmaals via jouw link. Maakt geen verschil.

Ik werk hier met 2 pc's die in verschillende vertrekken staan (werkkamer en studeerkamer). De printer werkt prima via de USB-ingang van de pc in de werkkamer. Om in de studeerkamer te kunnen printen heb ik een thuisgroep aangemaakt; ik moet dan wel de pc in de werkkamer aanzetten om een opdracht te kunnen geven (de printer te kunnen delen). Om dit te omzeilen heb ik de printer draadloos geïnstalleerd; in mijn printeroverzicht zie ik nu een printer met usb-koppeling en een printer die draadloos te bedienen is. Deze laatste heb ik in de studeerkamer als standaard geïnstalleerd, met de juiste driver. Ik kan printen, buiten de pc in de werkkamer om (staat niet aan), een eerste printopdracht geven maar geen tweede omdat de opdracht in de wachtrij blijft hangen.

Ik heb het gevoel dat ik iets simpels over het hoofd zie.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hoi Miek, ik wil in dit geval graag Hulp op Afstand aanbieden. Een collega van mij zal dan van afstand meekijken op je computer en de nodige instellingen nalopen. Wellicht zien we hier inderdaad wat over het hoofd, wat makkelijk opgelost kan worden. 

Sta je open voor zo'n afspraak? Dan ontvang ik graag een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag. De afspraak zal plaatsvinden tussen 18.00 - 21.00 uur. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

Hi Tim,

Dank voor je aanbod, maar ik ben nogal terughoudend m.b.t. 'meekijken'. Ik heb hier wel mijn 'eigenschappen van de printer":

Delen: niet

Poorten: WSD-6b2ca461 ....., ondersteuning in twee richtingen ingeschakeld.

Geavanceerd:  - altijd beschikbaar

- prioriteit 1

- stuurprogramma Samsung M2070 series

- afdrukdocumenten in wachtrij plaatsen en onmiddelijk beginnen met afdrukken

- documenten in wachtrij als eerste afdrukken

- geavanceerde afdrukfuncties inschakelen

- afdrukprocessor ssm4mPC (RAW)

Apparaatopties: printerstatus, gegevenstype: auto

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Ok, kun je wat screenshots sturen van het moment dat je de printopdracht geeft en het document in de wachtrij?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

Dag Tim, bijgevoegd schermafdrukken van printopdracht en wachtrij.

groet, Miekprintopdracht.pngwachtrij.png

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey Miek,

Helaas kan ik hier te weinig mee. Ik ontvang graag een screenshot van de printer die je selecteert. Zowel bij de eerste als de tweede opdracht.

Kan je ook eens, na de tweede printopdracht, een keer Samsung Printer Diagnostics draaien?

Het zou een stuk eenvoudiger voor ons, als jezelf zijn, als we een meekijk afspraak inplannen! 9 van de 10 keer wordt het probleem hiermee opgelost.

rsz-846676
0 Likes
Miek
Journeyman
Opties

Beste Bruce,

Het is okay om mee te kijken. Zeg maar wanneer het uitkomt; ik kan maandag overdag, diinsdagavond, woensdagavond en donderdagavond.

Groet, Miek

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay top. Als je mij een prive bericht stuurt, met daarbij je contactgegevens waarop we je kunnen bereiken, kan ik een afspraak inplannen.

Zal ik hem dan voor morgenavond tussen 6-9 inplannen?

rsz-846676
0 Likes