Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Office 365 werkt niet meer op samsung galaxy book 4

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2024 01:47 PM)
890 Weergaven
Rk57
Explorer
Opties

Sinds maart heb ik de galaxy book 4. Daarop heb ik de officiële versie van MS office 365 geïnstalleerd. Tot een paar weken geleden werkte de pakketten zonder problemen, opeens werkte deze op mijn Galaxy niet meer. Het office 365 is niet verlopen en werkt zonder problemen op mijn Samsung telefoon en tablet. Ook op mijn oude HP laptop werkt office 365 ook nog steeds zonder problemen. Ik heb het pakket al opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet. Heeft iemand hetzelfde probleem en zo ja hoe is dit opgelost.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rk57
Explorer
Opties

Ik heb alles geprobeerd maar niets werkte, totdat ik op de site van Microsoft hetzelfde probleem tegenkwam (  gaf ook nog foutcode 29). Dit probleem kwam de laatste tijd vaker voor en er werd als oplossing gegeven terug te gaan naar een oude versie. Dit heb ik gedaan en dit werkt. Op de site stond ook vermeldt hoe dit te doen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rk57,

Bedankt voor jouw bericht. Is de Book 4 wel verder helemaak up-to-date? Zo ja, welke foutmelding krijg je dan precies (deel e.v. een screenshot) en had je ook e.v. Microsoft hierover benadert?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
Rk57
Explorer
Opties

Hallo Ajay, 

Ja de Book 4 is helemaal up-to-date. Hierbij de screenshot welke ik krijg zoals al aangegeven heb ik van alles geprobeerd incl. opnieuw installeren. Ik heb eerst MS benadert maar omdat al na een aantal dag geen reactie kreeg heb ik Samsung benaderd. Ook omdat op alle andere devices Office 365 wel werkt.

Groet,

Rob

Rk57_0-1721245495359.pngRk57_1-1721245520789.png

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie en screenshot,

Het lijkt dat het inderdaad jouw gekochte versie niet activeert doordat het jouw account niet kan verifiëren. Had je ook de cache geheugen geleegd? Zo ja en de issue is er nog steeds, kan je via de app proberen jouw activeringsstatus van Microsoft 365 te resetten. Zie e.v. de opties die staan in de onderstaande link van Microsoft.

https://bit.ly/4f7NSYq

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Rk57
Explorer
Opties

Ik heb alles geprobeerd maar niets werkte, totdat ik op de site van Microsoft hetzelfde probleem tegenkwam (  gaf ook nog foutcode 29). Dit probleem kwam de laatste tijd vaker voor en er werd als oplossing gegeven terug te gaan naar een oude versie. Dit heb ik gedaan en dit werkt. Op de site stond ook vermeldt hoe dit te doen.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Rk57,

Ik wens je nog veel plezier met jouw Galaxy Book4!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rk57
Explorer
Opties
Dank je voor het meedenken