op 12-07-2024 01:47 PM
Sinds maart heb ik de galaxy book 4. Daarop heb ik de officiële versie van MS office 365 geïnstalleerd. Tot een paar weken geleden werkte de pakketten zonder problemen, opeens werkte deze op mijn Galaxy niet meer. Het office 365 is niet verlopen en werkt zonder problemen op mijn Samsung telefoon en tablet. Ook op mijn oude HP laptop werkt office 365 ook nog steeds zonder problemen. Ik heb het pakket al opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet. Heeft iemand hetzelfde probleem en zo ja hoe is dit opgelost.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-07-2024 12:26 AM
Ik heb alles geprobeerd maar niets werkte, totdat ik op de site van Microsoft hetzelfde probleem tegenkwam ( gaf ook nog foutcode 29). Dit probleem kwam de laatste tijd vaker voor en er werd als oplossing gegeven terug te gaan naar een oude versie. Dit heb ik gedaan en dit werkt. Op de site stond ook vermeldt hoe dit te doen.
op 15-07-2024 01:57 PM
Hallo @Rk57,
Bedankt voor jouw bericht. Is de Book 4 wel verder helemaak up-to-date? Zo ja, welke foutmelding krijg je dan precies (deel e.v. een screenshot) en had je ook e.v. Microsoft hierover benadert?
Met groet,
Ajay
op 17-07-2024 09:49 PM
Hallo Ajay,
Ja de Book 4 is helemaal up-to-date. Hierbij de screenshot welke ik krijg zoals al aangegeven heb ik van alles geprobeerd incl. opnieuw installeren. Ik heb eerst MS benadert maar omdat al na een aantal dag geen reactie kreeg heb ik Samsung benaderd. Ook omdat op alle andere devices Office 365 wel werkt.
Groet,
Rob
op 18-07-2024 09:59 AM
Bedankt voor jouw reactie en screenshot,
Het lijkt dat het inderdaad jouw gekochte versie niet activeert doordat het jouw account niet kan verifiëren. Had je ook de cache geheugen geleegd? Zo ja en de issue is er nog steeds, kan je via de app proberen jouw activeringsstatus van Microsoft 365 te resetten. Zie e.v. de opties die staan in de onderstaande link van Microsoft.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 20-07-2024 12:26 AM
Ik heb alles geprobeerd maar niets werkte, totdat ik op de site van Microsoft hetzelfde probleem tegenkwam ( gaf ook nog foutcode 29). Dit probleem kwam de laatste tijd vaker voor en er werd als oplossing gegeven terug te gaan naar een oude versie. Dit heb ik gedaan en dit werkt. Op de site stond ook vermeldt hoe dit te doen.
op 22-07-2024 02:37 PM
op 22-07-2024 02:58 PM