Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Laptop herkent SSD T5 niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2019 06:36 PM)
4703 Weergaven
DuncanB
First Poster
Opties

Hi,

Ik heb in november 2018 een Samsung Protable SSD T5 gekocht via Amazon (Duitsland). Bij de eerste keer heb ik er foto's op gekopieerd via mijn laptop. De volgende dag nog een keer hetzelfde gedaan. Op de derde dag kreeg ik de melding dat de SSD "disconected" was. Heb de SSD op andere (Windows) laptops geprobeerd en met verschillende kabels, maar zonder succes. Zodra ik de SSD via USB aansluit herkent de laptop dat er "iets" aangekoppeld is, maar heb geen toegang tot de SSD. Hij is splinternieuw en kabel is ook nog in prima staat.

Weet niet meer wat te doen. Heeft iemand een suggestie?

Alvast bedankt,

Duncan

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Aanmelden bij Samsung.de?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Mathias1952
First Poster
Opties

Ook ik heb problemen met mijn SSD T5 na een software update uitgevoerd op 12-07-2019 versie 1.6.4. ,maar nu herkend mijn Imac 2019 met Mojave als besturing deze software,dat de SSD disconnected is ,heb alles al geprobeerd niets helpt,kan niet installeren

Iemand zelfde probleem?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mathias1952,

Ik wil je vragen om hierover telefonisch contact op te nemen. Dit kan op 088-9090100, kies dan voor optie 1 -> optie 6.

rsz-846676
0 Likes
Janbackeljau
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, nieuwe imac gekocht en mijn T5 blijft op disconnected staan.

Is hier al een oplossing voor ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Janbackeljau,

Ik raad je aan om hierover telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, daar zit een team voor je klaar welke je verder kunnen helpen met jouw SSD.

088-9090100, kies dan voor optie 1 -> optie 6. 

rsz-846676
0 Likes
martin441
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem.
Na de update van 1.6. naar 1.6.4 herkent mijn mac met Mojave de ssd 1 Tb niet meer 

Ik zie In Library/Applications/Support geen map met Portable SSD

Alles al geprobeerd,

Een goed antwoord nog nergens gevonden,

Wie kan me daarin helpen en wat kan ijk nog meer doen.

Bij Samsung suoort wordt gezegd: zoek de map Portable ssd . Maar deze is nergens te vinden.

Geweldige service van Samsung!!

0 Likes
Janbackeljau
First Poster
Opties

Spijtig genoeg is dit telefoonnummer niet toegekend

0 Likes
Janbackeljau
First Poster
Opties
Tegen mij zeiden ze dat ik de versie 1.6.2 moest gebruiken , maar die is op het net nergens te vinden
0 Likes
Janbackeljau
First Poster
Opties
Het is gelukt , ik heb versie 1.6.2 met een attachment doorgekregen van samsung via mail> Als je het oude programma verwijderd
hebt moet je eerst deze versie installeren en dan ga je de map wel vinden.
0 Likes