Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Overprovisioning werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2019 01:17 PM)
937 Weergaven
Ryan1981
Student
Opties

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe PC en daar heb ik een Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB in gestopt.

Benchmark geeft indrukwekkende resultaten:

iq60Yez

Nu was ik gewend om voor een SSD provisioning aan te zetten echter als ik op de over provisioning sectie klik krijg ik de volgende melding:

OhBKRm2

Ik vroeg me af, is dit een bug in de software van Samsung, of hoef je bij NVME geen over provisioning in te stellen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kevin301
Journeyman
Opties

Deze (en vrijwel alle andere recente) SSD's hebben al een fabrieks-OP (bij Samsung SSD's naar mijn weten zo'n 7%). Het is dan ook niet langer nodig dit zelf in te stellen of te wijzigen. Je zou het wel altijd zelf moeten kunnen verhogen, ook op de 970 nvme.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat zou idd kunnen, al moet ik zeggen als je de SSD gewoon normaal gebruikt dan hoef je deze sowieso niet aan te zetten. Als je hem wel dagelijks gebruikt en echt intensief data ernaar toe schrijft etc. dan is het wel handig, maar ik denk niet dat het nodig is voor de NVME SSD.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
Kevin301
Journeyman
Opties

Deze (en vrijwel alle andere recente) SSD's hebben al een fabrieks-OP (bij Samsung SSD's naar mijn weten zo'n 7%). Het is dan ook niet langer nodig dit zelf in te stellen of te wijzigen. Je zou het wel altijd zelf moeten kunnen verhogen, ook op de 970 nvme.