Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ik heb een xpress c 430w kleurenlaserprinter die niet opstart

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2017 10:55 PM)
2637 Weergaven
liesmos
Student
Opties

mijn c430 w laser doet ineens niets meer. printer is pas jaar oud. Geeft alleen een brandend lampje bij de aan en uit knop. rest geeft geen licht en is niet te activeren. Is niet benaderbaar via wifi of usb. Ook niet als ik hem opnieuw probeer te installeren. Stroom eraf en weer erop helpt ook niet. reageert totaal niet meer maar heeft dus wel stroom. Herkent iemand dit probleem?

0 Likes
10 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hey Liesmos, een printje moet natuurlijk gewoon lukken! Ik adviseer je even aan het begin de stroom er een uur af te laten. Indien het issue dan blijft adviseer ik je via configuratiescherm > Printers > Rechtermuisknop op de desbetreffende printer en deze verwijderen. Daarna kun je een herinstallatie uitvoeren via de volgende link, dit doe je terwijl de printer via USB is verbonden. Je kunt dit allemaal doen via Printer Diagnostics.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
liesmos
Student
Opties

nick,

hij heeft al langer van de stroom af gezeten dan een half uur. Herinstallatie heb ik ook geprobeerd. ook op een andere nieuwe win 10 laptop. vaste werkplek is MAC OS. Hij ziet de printer via usb totaal niet. Hij was geinstalleerd via WIFI maar daar is hij ook niet meer zichtbaar.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dus als je na het verwijderen via de software die ik heb genoemd gaat kijken, dan is de printer niet te vinden? Welke kleur brandt het lichte naast de uit/aan knop? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
liesmos
Student
Opties

Ja klopt. Printer verwijderd. Nieuwe install. Usb kabel eraan en geen printer te zien. Bij aanzetten gebeurt er ook niets qua geluid, papier voorbereiden enz. Alleen onderste lampje power gaat aan(wit)

0 Likes
liesmos
Student
Opties
Het lijkt wel of hij stanby blijft staan
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Oké duidelijk. Zou je even de printer kunnen openen en de gehele schoonmaak procedure doorlopen die hier te lezen is (pagina 54). 

---------
Signature-Note10
0 Likes
liesmos
Student
Opties

nick, ook dit helpt niet. er is trouwens nauwelijks vuil aanwezig omdat de printer niet zo oud is en misschien 100 printjes gedraaid heeft.

Ik denk dat ik hem maar op moet sturen. Jammer dat er geen harde reset of zo mogelijk is.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik raad je aan om alle huidige software en firmware die je van je printer op de PC/laptop hebt staan te verwijderen en door middel van deze link eenvoudig de juiste software en firmware voor de printer op te halen.

Indien het dan nog niet werkt, kan 1 van mijn collega's op afstand met je meekijken om te zien waar het misgaat. Als dit je wat lijkt, kun je mij dan een privebericht sturen met je contactgegevens en een datum en tijdvak waarop we je kunnen bereiken. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.

Ik hoor het graag

rsz-846676
0 Likes
Chris_1985
First Poster
Opties

Goedenavond,

Nu 7 jaar verder heb ik hetzelfde probleem is daar al een oplossing voor of is er iets bekend wat het mankement is bij dit probleem,

Alles bovenstaand geprobeerd niks werkt het aan knopje blijft blauw branden en doet verder helemaal niks

gr,

Chris

0 Likes