Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Print problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2018 12:50 PM)
626 Weergaven
San71
First Poster
Opties

Goedendag, ik heb een Samsung Xpress SL-C480FW printer. Deze heeft tot vorige week aangesloten gestaan op een windows laptop. Sinds vorige week heb ik een Apple computer waar mee de printer nu gekoppeld staat. Apple herkent de printer, de printer ontvangt wel de printopdrachten (staat constant op printing) echter de printer print niet de opdrachten uit. Heb de printer al een paar keer uit en weer aangezet maar dat heeft niet geholpen. Wat kan of moet ik doen om de printopdrachten toch geprint te krijgen? Ben ik ergens een stap vergeten? Het is erg irritant ik kan nu geen offertes voor mij klanten uitprinten namelijk. Hoor graag wat ik moet doen.

0 Likes
1 Antwoord
Tim
GrandMaster
Opties

@San71 ontzettend balen dat je deze problemen ervaart met de printer, vooral omdat je ze nodig hebt voor jouw klanten. Ik raad je aan om contact op te nemen met de helpdesk van HP. Zij hebben onze printertak overgenomen en kunnen jou hier het beste bij helpen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes