Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy book 2 360 tweede keer een barst in het scherm vanuit het niets

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2024 05:14 PM)
447 Weergaven
Mark174
Journeyman
Opties

Wie kan mij helpen met het volgende. 

Ik heb een galagy book 2 360 en heb nu voor de tweede keer hetzelfde probleem 

De eerste keer een schermbarst vanuit het niets.  ( zonder val of stoot schade enz. ) Altijd zeer voorzichtig met de laptop omgegaan, dus moet het ergens anders vandaan komen.

Dit gemeld bij Samsung en moest de reparatie zelf betalen bijna €600,-
Nu ong. 6mnd na de reparatie weer hetzelfde gebeurd. 
Het scherm is weer gebarsten, zonder enige aanleiding. 
S'avonds weggezet in de kast en s'ochtends gepakt en bleek er een scheur in te zitten. 
Dit gemeld bij Samsung en gaven aan dit nog nooit gehoord te hebben en dat dit door ons is veroorzaakt en de reparatie weer zelf betaald moet worden. Dus binnen een half jaar €1200 schade. 
Ik heb er helaas geen goed woord voor over. 
Dit is echt een slecht product van Samsung.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om dit verder op te lossen met Samsung. 
Het is echt slecht hoe ze omgaan met dit soort klachten en wimpelen het zo makkelijk af.
Terwijl het een terugkomend probleem is bij veel mensen.

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mark174,

 

Bedankt voor jouw bericht. Het kan zijn dat ik vandaag al eerder een bericht naar jou had gestuurd maar voor de zekerheid stuur ik het nog een keer. Kan je mij voorzien van foto's? Ik maak dan vervolgens een bestand aan voor onze escalatieafdeling.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Mark174
Journeyman
Opties

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.52.jpeg

 

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.51.jpeg

 

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.50 (1).jpeg

 

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.50.jpeg

 

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.53.jpeg

 

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.52 (2).jpeg

 

WhatsApp Image 2024-02-26 at 23.12.52 (1).jpeg

 

0 Likes
Mark174
Journeyman
Opties

Hallo ,

Jij bent de eerste die naar foto's vraagt. Wat mij betreft mogen jullie schokmetingen en valschade enz. controleren op deze laptop. Ik ben benieuwd wat er uit deze escalatie gaat komen.  De ticket die jullie al eerder hebben aangemaakt is MX-8957.
Ik hoop dat ik nu eindelijk serieus genomen wordt door Samsung. 


0 Likes
kirsten_2000
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn scherm is gebarsten sinds de zomer. Samsung store zegt dat dit mijn eigen toedoen moet zijn geweest. Ik weet zeker dat dit niet het geval is. En verdenk sterk het feit dat mijn laptop altijd extreem heet wordt. Je kunt je hand eraan branden zo heet. (Ze hebben een nieuw scherm besteld wat even een tijdje duurt, vandaar nog niet gerepareerd.) Vandaag 4-4-2024 is mijn batterij kapot... Kan m niet meer opladen. Het gaat om samsung galaxy book 2 365 (bourgundy). Ik weet niet goed wat ik verder kan doen. Ik ben student dus kan reparatie niet betalen en ik ben zeer zuinig op mijn spullen. Deze aankoop was voor mij een cadeautje aan mezelf, maar zeker niet een snelle keuze geweest. Vandaar ben ik extra telleurgesteld.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kirsten_2000,

 

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van foto's van de barst en jouw serienummer?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes