Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld probleem bij Samsung S24D330 monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2020 02:52 PM)
1382 Weergaven
Verkenner
Explorer
Opties

Als ik mijn browser of een programma op mijn desktop PC in full screen mode gebruik, ben ik rechts een deel van het scherm kwijt. Ook het systeemvak past niet in het scherm. De resolutie is 1920x1080 (Aanbevolen).

De monitorwerkte altijd normaal, tot plotseling uit het niets dit gebeurde. Ik moet de browser en apps handmatig binnen het scherm houden. Full screen mode is niet bruikbaar.

Samsung screen.jpg

0 Likes
18 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Verkenner

 

Welkom op de Community, leuke naam heb je! Ik heb zelf het één en ander zitten verkennen en vraag me af of de scherminstellingen voor de beeldgrootte misschien zijn gewijzigd. Zie pagina's 18, 19 en 20 van de handleiding, staat de beeldverhouding op 16:9 ingesteld? Hiervoor dient de AV/PC modus op AV te staan.

 

Groet,

Joey

members-moderator-signature-unpacked-august-800x200
0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

Hartelijk dank. Ik kom hiermee niet verder. Ik zie nergens iets over AV/PV modus. Ik had het hulpprogramma van Samsung vanaf de cd geïnstalleerd, maar die blijft mekkeren dat het de monitor niet kan vinden. Als ik in Windows instellingen de breedte probeer aan te passen, krijg ik wel mijn sys tray compleet terug, maar dan is de linkerkant van het beeld een heel stuk naar binnen geschoven (zwarte rand links), terwijl de rechterkant nog steeds buiten beeld staat.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor jouw reactie, ik kom hier zelf niet helemaal meer uit en heb mijn collega's van de IT afdeling ingeschakeld. Is er ondertussen nog iets veranderd? Zodra ik meer weet, hoor je het van me 👍

members-moderator-signature-unpacked-august-800x200
0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

Nee, het is nog steeds hetzelfde.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Thanks, zou je er een foto van kunnen delen? 

members-moderator-signature-unpacked-august-800x200
0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

scherm 01.jpgscherm 02.jpg

0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

Eerste foto is screenshot, dus wat het systeem ziet. Tweede foto met de telefoon genomen, dus wat ik zie. Rechter zijde ontbreekt.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt @Verkenner, mijn collega kijkt even met ons mee! Ik houd je op de hoogte. 

 

Groet,

Joey

members-moderator-signature-unpacked-august-800x200
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Verkenner, is de monitor op de juiste resolutie ingesteld? Je kunt 'm eventueel proberen te resetten via Menu > Setup & reset > Reset all. 

members-moderator-signature-unpacked-august-800x200
0 Likes