Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld probleem bij Samsung S24D330 monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2020 02:52 PM)
1710 Weergaven
Verkenner
Explorer
Opties

Als ik mijn browser of een programma op mijn desktop PC in full screen mode gebruik, ben ik rechts een deel van het scherm kwijt. Ook het systeemvak past niet in het scherm. De resolutie is 1920x1080 (Aanbevolen).

De monitorwerkte altijd normaal, tot plotseling uit het niets dit gebeurde. Ik moet de browser en apps handmatig binnen het scherm houden. Full screen mode is niet bruikbaar.

Samsung screen.jpg

0 Likes
18 Antwoorden
Verkenner
Explorer
Opties

Ja, staat op 1920 x 1080 (Zie eerste screenshot hierboven)

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Kun je deze aanpassen?

0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

Ik kan het wel aanpassen maar dat geeft ongewenste effecten. De rechterkant blijft verborgen no matter welke resolutie ik kies. Als ik breedte verhouding aanpas schuift ook de linkerkant naar binnen.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor de poging, heb je ook de reset geprobeerd? Als dat ook geen (positief) effect heeft, is het aan te raden om een andere kabel te proberen, is dat een optie?

0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

Hallo Joey, die reset knop/het reset menu heb ik niet kunnen vinden. Ik kan zo wie zo geen menu vinden, alleen dat onder in mijn scherm als ik op de knopjes druk maar daar kan ik verder niets mee.

Waarom zou de kabel niet goed zijn terwijl die dat eerder wel was? Voorheen heeft de monitor normaal gewerkt.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Mm.. 🤔 In dat geval zal men zich in het model monitor vergist hebben, mijn excuses. Ik begrijp je en dat de kabel er iets mee te maken heeft, zal inderdaad niet zo waarschijnlijk zijn maar toch is het belangrijk om even te hebben getest. Ik zal nagaan waar deze reset optie zich zou moeten bevinden op jouw monitor. 

Groet, 

Joey

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Verkenner, je gaf aan dat dit spontaan is ontstaan. Is er dan helemaal niets veranderd aan het geheel? Is er bijvoorbeeld nog bepaalde hardware gekoppeld of iets dergelijks? Is het trouwens mogelijk om de monitor op een ander apparaat te testen? Check trouwens ook hoofdstuk 7 van de handleiding nog even. Lukt het zo om de monitor te resetten?

Groet, 

Joey

0 Likes
Verkenner
Explorer
Opties

"Is het trouwens mogelijk om de monitor op een ander apparaat te testen? Check trouwens ook hoofdstuk 7 van de handleiding nog even. Lukt het zo om de monitor te resetten?"

@1: Mijn andere pc heeft geen matchende aansluiting, dan zal ik de harddisks moeten gaan verwisselen, dat wordt wel ingrijpend.

@2: Zoals ik al eerder aangaf, kan ik niets met dat menu. Het reageert nergens op. Alleen helderheid reageert een beetje maar keert dan terug naar auto. Ik denk dat ik een verkeerd signaal in mijn vingers heb. 😄

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Verkenner, dat maakt dat ik nog een aantal vragen heb. Wat is de volledige modelcode van jouw monitor? Deze vind je aan de achterzijde. Het is deze dagen iets minder waarschijnlijk, maar kan misschien iemand in jouw directe omgeving je helpen de monitor te testen op een ander apparaat? Zijn er trouwens nog bepaalde aanpassingen te maken in de instellingen van de grafische kaart in jouw PC? 

Groet, 

Joey  

0 Likes