Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst scherm Galaxy Book 3 PRO

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2024 01:38 PM)
228 Weergaven
TomZwolle
Apprentice
Opties

Ik heb voor een tweede keer in vier maanden een barst in het scherm van de Galaxy Book 3 PRO. Ik heb hem in juni 2023 gekocht. De eerste keer heb ik het scherm op eigen kosten (moeten) laten vervangen. Ik gebruik de laptop zakelijk en ben er voorzichtig mee, zeker na de eerste barst, maar het mag niet baten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dit lijkt een productfout te zijn.

Ben benieuwd hoe Samsung hiermee omgaat. Welke tegemoetkoming is er voor de klant? Een coulanceregeling voor reparatie lijkt mij eerlijk gezegd het minste. Mijn wens zou echter zijn om deze laptop (gratis) te vervangen voor een ander type voor dezelfde of lagere prijs, mét een steviger scherm. Zodat ik er een paar jaar probleemloos mee vooruit kan, zoals ik gewend ben.... Deze kwetsbaarheid bij normaal gebruik mag bij zo'n dure laptop toch niet voorkomen? 

28 Antwoorden
Members_IRzgDPZ
First Poster
Opties

Ik heb vandaag ook mijn 2 de barst in het scherm. Heb na de eerste omnium genomen. Ben benieuwd naar afhandeling. Dit is zeker constructiefout... Moet beter bekeken worden

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Members_IRzgDPZ 

Wat vervelend om te lezen dat er nog een barst bij is gekomen😔 

Je zou het apparaat aan kunnen melden voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ  

Dan kan de monteur kijken wat het probleem is en het oplossen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_IRzgDPZ
First Poster
Opties

Ik heb net hetzelfde voor. Ben er nochtans super voorzichtig mee geweest. De mijne is 15 inch.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat is echt zonde en jammer. Het enige wat je kunt doen is aanmelden voor reparatie. De monteur zal bepalen hoe dit komt en wat er moet worden gerepareerd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Eerensfoto
First Poster
Opties
Jammer dat die zogeheten monteur ten alle tijde in het voordeel van Samsung zal oordelen. Kortom lekker extra geld ontvangen om te laten repareren voor een uiterst slecht product....
0 Likes
ruud22111
Apprentice
Opties

Hier ook hetzelfde probleem. (dan wel met de ultra)

een tijdje terug een barst boven in het scherm en nu opeens een barst onder in het scherm (geen idee hoe het is gekomen).

Gelukkig zie je het niet als het scherm aanstaat, maar dit zou niet moeten kunnen bij normaal gebruik.

Ik heb het maar voor reparatie aangemeld en gevraagd of het onder de garantie valt, want het lijkt mij ook meer een constructiefout.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ruud22111,

 

Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Laat weten wat de uitkomst wordt van de reparatie.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Oplossing
ruud22111
Apprentice
Opties

De uitkomst is Positief. Ik kreeg te horen dat het onder de garantie valt en ik krijg het zelfs vanmiddag al weer terug. 

echt pluspunten. voor de service en de snelheid. 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen ruud22111,

 

Ik wens je nog veel plezier met jouw Book3 Ultra!

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200