Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zacht geluid SWA-8500S

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2020 09:13 PM)
4820 Weergaven
DanielStephan
First Poster
Opties

Goedenavond,

Klopt het dat er zeer zacht geluid komt uit de speakerkit SWA-8500S na koppelen met de Q800-T. Geluid uit de speakerkit is alleen te horen als je je oor er dicht bij houdt. Staat er een instelling verkeerd?

Ik hoor het graag, Stephan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Lonny1967
Explorer
Opties
Hoi Daniel, mss heb je hier iets aan. ik heb namelijk dezelfde setup en bij mij werkt het wel.

Screenshot_20201203-111717_Samsung Internet.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Lonny1967
Explorer
Opties
Hoi, heb je toevallig al via de afstandbediening van de soundbar het volume van je rear speakers ingesteld. Dit gaat via de knop geluidsregeling. Drukken tot je de rear level ziet, nu kan je het volume verhogen of verlagen.
0 Likes
henknan
Pioneer
Opties

Hoi Lonny,

HW-R550 met SWA8500S.

Wanneer ik Rear Level van 0 naar 6 druk geeft de woofer meer bas , van 6 naar 0 minder bas , geluid van de Rear spekers gaat niet hoger/lager.

Henknan

0 Likes
DanielStephan
First Poster
Opties

Dank voor je reactie Lonny, op de soundbar Q800T heb ik de Rear level al van -6 tot +6 gedaan maar hoor nauwelijks verschil. Zowel op de speakerkit als soundbar. Ik vraag me echt af of het normaal is dat er heel zacht geluid uit de speakerkit komt wat je alleen hoort als je je oor er tegen aan houd. Heb jij of iemand anders daar dezelfde of een andere ervaring mee? Of hoort dit zo?

Bij het wijzigen van standaard naar surround hoor ik wel degelijk verschil in geluid maar dit is minimaal. Hoor graag of mijn zachte geluid uit de speakerkit normaal is bij de SWA-8500S

0 Likes
Oplossing
Lonny1967
Explorer
Opties
Hoi Daniel, mss heb je hier iets aan. ik heb namelijk dezelfde setup en bij mij werkt het wel.

Screenshot_20201203-111717_Samsung Internet.jpg

0 Likes
Lonny1967
Explorer
Opties
@Henk, gebruik je wel de juiste knop om te rear speaker aan te passen is knop 7 zie bijlage.

Screenshot_20201203-112106_Drive.jpg

0 Likes
henknan
Pioneer
Opties

Hoi Lonny,

Hartelijk dank voor de snelle reactie.

opgelost: soundmode op Surround.

Rearspeakers  klinken  harder , perfect geluid.

Henknan

0 Likes
DanielStephan
First Poster
Opties

Hoi Lonny, dit had ik ook al geprobeerd, draadjes zijn goed verbonden anders kwam er helemaal geen geluid uit. Maar waar ik benieuwd naar ben, hoor jij goed en duidelijk geluid uit speakerkit met dezelfde opstelling als mij of ook heel zacht?

0 Likes
Lonny1967
Explorer
Opties
Hoi, bij mij komt er gewoon goed geluid uit maar alleen bij uitzendingen die surround ondersteunen. Bij films hoor ik het goed. als ik gewoon tv kijk dan is het bij mij ook heel zacht.
0 Likes
DanielStephan
First Poster
Opties

Ik ga het vanavond nog is testen op Netflix dan bij een film die surround ondersteund. Waar zet je de soundbar dan op? Op standaard en dan pakt ie het surround geluid automatisch op of zet je de soundbar op surround? Ook ben ik benieuwd of jij duidelijk verschil in de speaker kit hoort als je rear level van -6 naar +6 beweegt. 

0 Likes