Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Woofer maakt rare geluid en blauw Light blijft knipperen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2022 09:38 PM)
865 Weergaven
justwill2229
Apprentice
Opties
Mijn Samsung harman kardon hw-q70 surround woofer wil niet meer connecten. Heb drie keer geprobeerd deze te resetten maar helaas. Blauw lampje blijft knipperen. Surround bar geeft wel geluid maar kan niet met Wifi connecties maken. 
0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @justwill2229, goedemorgen. 

Wat heb je precies geprobeerd te resetten? En is het resetten uiteindelijk gelukt? Is jouw soundbar verder up-2-date? Lukt het wel om de subwoofer te verbinden als je deze dichterbij de soundbar plaatst?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
justwill2229
Apprentice
Opties
Goedemiddag Martijn,
Ik heb de stroom een dag er van af gehaald en weer aangesloten. Resetten door op de knop achter te drukken waardoor het weer connectie gaat maken met de surround speaker, en dan op je afstandsbediening de volume knop ingedrukt houden. Dan verschijnt er een melding op de surround speaker. Maar als nog blijft het blauwe lampje knipperen. Mijn speaker en woofer zitten echt paal onder elkaar. K moet effe een adapter vinden voor mijn usb stick, om dan de speaker surround te controleren of deze up to date is. Hij heeft hier voor altijd connectie gehad die deck ik daar de update ook automatisch gingen.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @justwill2229

Is het toevallig nog goedgekomen met de verbinding? En ben je kunnen nagaan of de soundbar up-to-date is? Houd ons gerust op de hoogte, we denken graag met je mee.

Groeten, 

Joey

0 Likes
justwill2229
Apprentice
Opties
Goedemiddag Joey,
Nee helaas nog steeds het zelfde . Ik heb op een usb stick de laatste update gezet en op de speaker aan gesloten met er gebeurt niks. Weet niet waar ik deze kan laten starten. Zit er nu echt aan te denken om het uit het raam te gooien. Mis echt me bass.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @justwill2229.

Maak je gebruik van een apart netwerk waarmee je de soundbar wilt verbinden? Lukt het wel om een verbinding te maken met de luidsprekers en subwoofer als je de soundbar zelf verbind met een hotspot vanaf je mobiele telefoon?

Maakt dit ook geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de soundbar aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes
justwill2229
Apprentice
Opties
Goedemorgen Martijn,
Ik zit gewoon net als voorheen op mijn Ziggo netwerk. Ik kan via mijn telefoon gewoon muziek afspelen op de surround speakers maar de bass doet het nog steeds niet. Blauw lampje blijft knipperen helaas. Ik neem aan dat er kosten hier aan verbonden zijn voor de service ver zoek. Zo snel al voor dit merk stuk beetje raar.

Groetjes will
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

En wat waren de bevindingen van het koppelen van de soundbar met een hotspot? Of er kosten worden berekend is voor mij niet zo in te schatten. Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie vanaf het moment van aankoop van de soundbar.

Groeten,

Martijn

0 Likes
HWDW
Student
Opties

Bij de levering was de (zeer beknopte) beschrijving zeer summier, vandaar dat ik de uitgebreide handleiding van internet geplukt heb. Ik had hetzelfde probleem dat de ledjes bleven knipperen. Het is de bedoeling dat eerst de subwoofer en surroundspeakers aangesloten moeten worden, blauwe ledjes knipperen dan. Dus de soundbar uit laten. Daarna de soundbar aangezet en werd de verbinding tot stand gebracht en na even wachten gingen deze definitief op blauw staan zonder knipperen.