Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume voor achterspeakers aanpassen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2023 08:54 PM)
2633 Weergaven
Members_dtoUjAZ
Student
Opties

Hallo,

Ik heb een paar jaar geleden een soundbar gekocht type HW-Q900A.
Nu heb ik een set achter speakers erbij gekocht type SWA-9500S om het geheel compleet te maken.
Ik heb de speakers links en rechts van de bank geplaatst op de grond maar hoor ze bijna niet.
Het draadloos verbinden ging prima maar mijn vraag is of ik het volume van de achter speakers kan verhogen.

In Smart Things - app zie ik ze niet apart vermeld staan of moet ik ze eerst daar toevoegen? Hoe dan?

Graag uw reactie.

Groeten. Evert

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_dtoUjAZ
Student
Opties

Hallo Dick,

Bedankt, ik wist niet dat dat al in de handleiding van de soundbar vermeld stond.
Ik heb inmiddels het geluid wat hoger kunnen zetten naar max. 6. Dit is prima zo want alles stond nog op nul....!!
Het lukte eerst niet terwijl de sound-mode in op surround stond. Of ik nu +6 of -6 deed het bleef hetzelfde lage geluid waarbij je bijna je oor tegen de speaker moest houden om wat te horen. Nadat ik de sound mode op 'Adaptive sound' had gezet was het volume op +6 goed hoorbaar. Ik zag trouwens dat er heel veel instellingen mogelijk zijn en vroeg me af of er een lijstje is met aanbevolen instellingen om die toe te passen maar zal wel niet omdat iedereen een andere geluidsbeleving wil. In elk geval bedankt voor de tip.

Groeten, Evert. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Members_dtoUjAZ , Evert,

Je kunt dit ook met de afstandsbediening doen. Zie pagina 10 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202211/20221116034739001/AH81-13927C-03_FM_HW-Q900A%20...

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Members_dtoUjAZ
Student
Opties

Hallo Dick,

Bedankt, ik wist niet dat dat al in de handleiding van de soundbar vermeld stond.
Ik heb inmiddels het geluid wat hoger kunnen zetten naar max. 6. Dit is prima zo want alles stond nog op nul....!!
Het lukte eerst niet terwijl de sound-mode in op surround stond. Of ik nu +6 of -6 deed het bleef hetzelfde lage geluid waarbij je bijna je oor tegen de speaker moest houden om wat te horen. Nadat ik de sound mode op 'Adaptive sound' had gezet was het volume op +6 goed hoorbaar. Ik zag trouwens dat er heel veel instellingen mogelijk zijn en vroeg me af of er een lijstje is met aanbevolen instellingen om die toe te passen maar zal wel niet omdat iedereen een andere geluidsbeleving wil. In elk geval bedankt voor de tip.

Groeten, Evert. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Members_dtoUjAZ , Evert,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost!

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick