Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume aanpassen van de achterluidspreker - SWA-9500S

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2021 07:52 PM)
4184 Weergaven
ad59
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb al diverse berichten over het volume van de rear speakers gelezen maar nog geen oplossing gevonden.

Ik heb een soundbar HW-Q700A waar ik best over tevreden ben. Onlangs dacht ik hem uit te breiden met de rear speakers SWA-9500S maar ondanks dat ik het volume van deze speakers op niveau 6 heb staan is dit te zacht. 

Heeft iemand hier toch een oplossing voor gevonden?

Of is het mogelijk om, misschien een ander merk, andere wirless speakers te pairen die ik wel harder kan zetten?

Spring naar oplossing
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik bedoelde ook niet om andere speakers aan de soundbar te koppelen.

Er zijn maar 3 soorten speakers die je aan deze soundbar kunt koppelen en je zult met alle 3 dat probleem behouden.  Ik zou in jouw geval voor een ander soundbar kijken. Maar dit is natuurlijk geen leuk advies.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ad59
Apprentice
Opties

Ik had eerst (4 maanden geleden) een Polk soundbar ook met rear  speakers daar was ik best tevreden over. Tot deze na 2 maanden stuk ging. Soundbar stopte ermee, dus terug gebracht voor reparatie. Daarna nogmaals stuk en daarna (3e keer stuk). Dit keer kreeg ik mijn geld terug. Ik twijfelde tussen Samsung en Sonos , maar de Sonos was eigenlijk iets te breedt daarom gekozen voor de Samsung. Deze heb ik nu 2 maanden dus om nu al af te schrijven is     kl😡ten.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja inderdaad pff ik zou ook niet helemaal lekker worden ervan..

Misschien is het wat om in de toekomst eens naar Bose te kijken. Als je daar eenmaal ervaring mee hebt wil je nooit meer terug🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ad59
Apprentice
Opties

Na een lange discussie soundbar toch terug gebracht. Heb nu een Sonos arc met twee rear speakers. Deze kan ik wel voldoende hard zetten. 

Tot nu toe erg tevreden

VliegDekSchaap
Apprentice
Opties

Veel onzin antwoorden hier 🤣 wat is een superuser? Onzin! Haha💬

0 Likes
Oplossing
Ibrahim24
First Poster
Opties

Misschien een heel out-of-date bericht. 

Ik heb recent de SWA9500 aangekocht voor mijn HQ-Q800A en inderdaad, zeer laag geluid. 
Oplossing lag bij mij, aan het optie: Dolby Atmos. 
Na het uitschakelen, werd het geluid ineens veel voller. 🙂

Misschien een oplossing waar sommige op hopen? 🙂