op 22-01-2019 10:39 PM - laatst bewerkt op 15-02-2019 04:54 PM door NadiaS
Sinds bijna anderhalf jaar heb ik de soundbar HW K950. Ik vraag mij ook af of er meerdere mensen zijn die totaal niet gelukkig zijn met het feit dat Samsung een heel duur systeem op de markt zet en dit na ruim een jaar volledig negeert. Dat er producten zijn die heel snel veranderen en waar na een jaar weinig tot geen aandacht meer aan wordt besteed kan ik volledig begrijpen, maar een systeem van bijna €1500 na zo’n korte tijd totaal meer geen ondersteuning mee geven vind ik absurd. Als het product niet meer goed volgens Samsung dan is het minste wat zo’n groot bedrijf kan doen met trouwe klanten te belonen door bijvoorbeeld een aanbieding om het nieuwe atmos systeem tegen een redelijk goed gereduceerd tarief aan te bieden en het oude systeem in te nemen. Zijn hier meer mesen mee eens. Kunnen we gezamenlijk iets doen tegen de arrogantie van Samsung. Graag hoor ik van jullie
op 23-01-2019 09:33 AM
Hallo Walter,
Hier ik het volkomen mee eens.
De houding die samsung er de laatste jaren op na houd getuigt van een zeer slechte service dat blijkt maar weer met deze hw-k950 ze aflikken het weer om na zo'n korte tijd de hw-n950 op de markt te brengen met jawel dts.x ( dts-hd ma ) en de hw-k950 laten ze argeloos links liggen schandalig,,ik lees hier wereldwijd heel veel klachten en reacties over waarom doen jullie dat samsung.als jullie echt iets goed willen doen wereldwijd kom dan nog met een update firmware met DTS.X ( DTS-HD MA ) voor de hw-k950 dat zou het imago van samsung bij veel klanten wereldwijd goed doen heb altijd veel vertrouwen gehad in samsung met goede producten maar dit slaat alles.
Zou hier graag een reactie op zien van samsung het liefst uit Zuid Korea.
op 24-01-2019 02:17 PM
Beste,
Ik heb nu op de internationale community site een post geplaatst. Kijken of daar wat reactie op komt. Of dat misschien Samsung reageert. Ik ben bang dat Samsung niets zal gaan doen, is maar een heel klein onderdeeltje van hun en niet de moeite waard om dit op te pakken. Maar we gaan het zien.
op 24-01-2019 02:29 PM
Prima Walter,
Ik zie vanaf begin 2018 al heel wat reacties staan internationaal over de ondersteuning van Samsung op de HW-K950 krijgt heel veel kritiek.
op 24-01-2019 03:02 PM
Goedendag Allemaal,
Nog even het volgende kunnen wij met zen allen,Walter Sonneveld stelde dat ook al voor om alle problemen met de Samsung HW-K950 zoals de surround/subwoofer speakerset, Wifi problemen. DTS problemen,dolby vision passtrough geen DTS.X las gisteren dat alle tv in 2020 ook dts.x moeten hebben,firmware problemen geen ondersteuning meer van Samsung van een product van nog geen anderhalf jaar oud,waar heel veel klanten toch 1400 euro voor betaald hebben.
Groetjes Jaco van Enteren
op 04-02-2019 03:03 PM
Zie vandaag hoe het wel kan NAKAMICHI SHOCKWAFE UPDATE HAAR SOUNDBAR NAAR DTS.X OP AL HAAR MODELLEN 7.1. 7.2 9.2 deze soundbar heeft dus dolby atmos en dolby vision passtrough.
op 04-02-2019 03:40 PM
Ongelooflijk, Samsung blijft behoorlijk achter. Er komt bij mij geen Samsung meer in huis!!!!
op 04-02-2019 09:35 PM
Ja samsung hier kun je een voorbeeld aannemen hierbij zou ik willen zeggen samsung Benelux doe hier wat mee naar het internationale ontwikkelaarsteam om een heleboel klanten tevreden te stellen een stuk goodwill zou heel erg op zijn plaats zijn.
op 09-02-2019 11:06 AM
Even een andere vraag haha.. heb jij of jullie ook last dat de sub om de zoveel tijd een paar seconden weg valt?
op 09-02-2019 11:32 AM
Ja regelmatig. Maar wat gat er wel goed met de soundbar? Een goede update is hard nodig!