Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV valt soms spontaan uit

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2018 06:05 PM)
359 Weergaven
Assurance
First Poster
Opties

Hallo mede community-leden,

Sinds een paar weken ondervind de tv die wij thuis hebben wat problemen. De TV valt soms spontaan uit, waarna het rode lampje van de tv ook uit gaat en de TV nergens meer op reageert. De stroom er af halen biedt ook geen oplossing, hetzelfde geldt voor de stekker er uit te halen. Meestal een paar uur daarna brand het rode lampje opeens weer en doet de TV het weer.

Ik hoop dat iemand mij hier wat meer informatie over kan geven, zodat het probleem opgelost kan worden.

0 Likes
3 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Kan je allereerst proberen om de TV direct in een stopcontact te doen (Niet via een stekkerdoos). Hiermee sluit je uit of het afdoende stroom gebruikt (Het kan zijn dat andere apparatuur te veel gebruikt).

Wanneer komt het probleem over het algemeen voor als ik vragen mag (De gebruikssituatie)?
0 Likes
Assurance
First Poster
Opties

Hey,

Het is lastig om de TV direct in het stopcontact te doen, aangezien de TV aan de muur hangt en de kabels zijn weg gewerkt in een buis. Wanneer het probleem voor komt is verschillend. Soms doet hij het de hele dag niet, en dan is ook het rode lampje uit, en soms doet ie het dan 's avonds opeens wel weer. Het is heel wissel vallig.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het kan ook puur de stroomkabel zijn, daar zou je een vervanging voor kunnen bestellen via www.samsungonderdelen.com het zit 'm zo te horen hoe dan ook in de stroomvoorziening en als het de kabel niet is dan toch iets interns wat ik alleen via een monteur opgelost krijg.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes