Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv ue 55 ks 7500 maakt geen ARC verbinding met Hw-N950

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2019 08:33 AM)
351 Weergaven
Kotorama
First Poster
Opties

HELP. Tv maakt geen verbinding vua ARC met N950. Had ook daarvoor af en toe dezelfde probleem met K950 eerst deed ie het goed n opeens ww s het weg. Heb de N950 sinds feb en heeft het in het begin niet gedaan, daarna heeft ie het prima gedaan for 2 maanden en nu sinds weekend weer geen verbinding. Heb de tv gereset, nieuweste update gedaan en nog niks. Is wel goed aangesloten en het heeft dus wel even gewerkt. 

0 Likes
9 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Kun je de N950 even resetten door de play/pauze knop op de afstandsbediening ingedrukt te houden? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kotorama
First Poster
Opties

ik ga het proberen maar ik denk niet dat het aan de N950 ligt. Ik heb dezelfde probleem gehad met de K950 met dezelfde tv

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het is mogelijk, maar uiteindelijk is testen natuurlijk wel de eerste optie.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Kotorama
First Poster
Opties

Ik krijg het niet gereset. Als ik de knop ingedrukt hou gebeurt niks. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Apart! Alle andere aansluiting werken dus wél gewoon? Heb je de soundbar al eens een half uurtje van het stroom gehaald?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Kotorama
First Poster
Opties

Heb de soundbar langer dan een uur van de stroom gehad, tv gereset..... als ik D.IN op de bar selecteer ziet mijn tv hem nog steeds niet. Wel heel raar... ik heb nu Xbox via hdmi op de n950 aangesloten zitten en heb dan wel gewoon beeld op tv n Atmos geluid... BT en WIFI connection met tv stoort heel erg.... HELP... ideeen??? Ik wil gewoon mijn ARC connection, het werkbals beste...

0 Likes
Taekwonrooij
Pioneer
Opties

Ik heb hetzelfde gehad . Toen ook de tv van het stroom gehaald de one connect en alle kabels opnieuw eruit en erin +soundbar van het stroom. Dus tv ook 10 mims van stroom en toen herkende hij de arc weer.

0 Likes
Kotorama
First Poster
Opties
Ok thanks, ik dat is proberen.. blijft het ook tijdje werken of is het voor een paar dagen oplissing??
0 Likes
Taekwonrooij
Pioneer
Opties

Ja arc blijft werken. 

Connecting issues met rears en sub daarin tegem spwwlt nog steeds.  Maar dat is een ander probleem

0 Likes