Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv aansluiten op boxen en subwoover

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2018 02:36 PM)
4044 Weergaven
Trientje
Apprentice
Opties

Wij hebben een Samsung tv, type UE40F5300. Daar hadden wij een home cinemaset op aan gesloten van Philips. Type HTS 6600. Dit werkte prima. Nu is de dvd speler stuk, maar de boxen en subwoofer doen het nog prima. Kunnen we de boxen en subwoofer ook aansluiten op de tv? Wat hebben we hier eventueel voor nodig?

Ik hoor graag suggesties......

0 Likes
10 Antwoorden
Lassy
Helping Hand
Opties

Je hebt in principe altijd een versterker/receiver nodig om deze speakers aan te sluiten op een TV. Wat is het merk/type van de cinemaset?

0 Likes
Trientje
Apprentice
Opties

Het is een Philips Home Cinema set type HTS 6600

0 Likes
Trientje
Apprentice
Opties
Het is een Philips Home Cinema set type HTS 6600.
0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Zo te zien in de gebruiksaanwijzing zit er op de subwoofer een aparte aansluiting voor audio in (AUX 1 en 2). Je zou dus met een simpele rood/witte audiokabel de subwoofer kunnen aansluiten op de TV. De subwoofer zorgt voor het stereo geluid naar de speakers.

0 Likes
Trientje
Apprentice
Opties
Ok. We gaan het proberen. Bedankt. Wordt vervolgd......
0 Likes
Trientje
Apprentice
Opties

Hallo, we hebben het geprobeerd maar het werkt niet.

Op de subwoofer zit audio in en coax digitaal in.

Ik heb beide mogelijkheden op de tv aangesloten gehad maar beide werkten niet.

Wat doen we fout of wil het domweg niet?

De speakers zijn 6 om.

Van de tv kan ik het niet achterhalen, kan het probleem ook hierin zitten!

Wat heb ik nog meer voor mogelijkheden?

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Ik zie het al. Je hebt het deel met DVD speler nodig om de audiobron (in dit geval AUX 1 of 2)  te selecteren. Zonder dit apparaat gaat het niet werken ben ik bang.

0 Likes
Trientje
Apprentice
Opties

We hebben inmiddels een nieuwe dvd/cd speler aangeschaft ( type Sony BDP-S3700) als we deze ertussen plaatsen? Zou het dan wel werken?

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Ik denk het niet eerlijk gezegd. Zoals ik al aangaf heeft de subwoofer aansturing nodig vanuit het DVD speler deel. Er loopt hiervoor een speciale kabel van het apparaat naar de subwoofer (zie pag. 217 van de handleiding). Deze zal hoogstwaarschijnlijk niet op een Sony apparaat passen.

0 Likes