op 24-12-2017 01:52 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb een Samsung Homer cinema surround set Ht-e6500 en die leest geen dvd meer. Wel muziek cd en blue ray. Ook dvd-r leest hij wel.
Het is dus een instellings kwestie
Hopelijk kan iemand mij antwoord geven
Groetjes
Eddy
op 27-12-2017 12:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goeiemiddag Eddy! Als eerste, welkom op de Samsung Community maar wat je beschrijft is naar mijn weten geen specifieke instelling. Er is volgens mij geen optie om in te stellen wat hij wel en niet kan lezen, waardoor het hier om het type schijf gaat waar hij moeite mee heeft. Dit kan 'm in de laser zelf zitten, een schoonmaak cd/dvd kan hier zeker verbetering in brengen. Daarnaast kan het nooit kwaad om te controleren of de laatste firmware versie erop staat en/of om de Cinema Set te resetten.
op 02-01-2018 09:35 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-01-2018 11:10 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Tom
Ook nog de beste wensen voor 2018 en dat je nog vele samsung gebruikers mag voorzien van goed advies.
Inderdaad een schoonmaak dvd deed wonderen en alles speelt nu weer foutloos
Nogmaals bedankt
Mvg
Eddy
op 02-01-2018 11:18 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-05-2021 05:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi Joeri. Ik heb het zelfde probleem. Wel Blu-ray, maar geen DVD's.... Ik heb al een reset geprobeerd, nieuwe firmware, ik heb reinigings discs gekocht... maar helaas geen resultaat. Ik krijg telkens de melding dat hij de DVD niet herkent en dat spuugt hij hem uit. Enig idee? Of is reparatie de enige optie? Want ik vermoed dat ik dan net zo goed een nieuwe kan kopen..
op 14-05-2021 11:14 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Skloosterboer,
Als zowel een reset als de firmware update niet hebben geholpen, rest er alleen nog een reparatie.
Daar komen inderdaad wel kosten bij kijken. Mocht je daarom liever kijken naar een nieuwe set tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 😉