Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

soundbar + TV geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2021 01:52 PM)
2091 Weergaven
AProv
Student
Opties

Net m'n nieuwe Samsung HW-S60T soundbar op een nieuwe 55" The Frame aangesloten, alles werkt alleen moet ik kiezen tussen TV-Geluid of Soundbar-geluid, is het ook mogelijk om via TV en Soundbar geluid te krijgen, dus alle 2 tegelijk??

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
13 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @AProv. goedemiddag. 

Dat is natuurlijk een erg mooie aanvulling/uitbreiding voor jouw kunstwerk! 

Hoe heb je de soundbar verbonden met the Frame? In het menu van je TV zijn er wel mogelijkheden voor Multi-audio geluid, echter zijn deze bedoeld voor voor slechthorenden.

Ga hiervoor naar: Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Multi-uitgang geluid. Je kunt de tv-luidspreker en een Bluetooth-hoofdtelefoon tegelijkertijd inschakelen. Als deze functie actief is, kun je het volume van de Bluetooth-hoofdtelefoon hoger instellen dan het volume van de tv-luidspreker.

Of dit ook werkt als je de soundbar met bluetooth hebt verbonden is mij niet bekend.

Houd je me op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jantje2
Apprentice
Opties

Ik ben daar ook naar op zoek 

Wat niet lukt in het menu is om deze optie te selecteren; functie niet beschikbaar is de melding

Hoe op te lossen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi Jantje2. goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en natuurlijk gefeliciteerd met jouw nieuwe combinatie! Wat een gave set  😁 

Ik zie dat jouw vraag in je andere topic is beantwoord door @Dick

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag van je. We wensen je heel veel kijk- en luisterplezier toe met jouw nieuwe aanwinsten.

Groeten,

Martijn

Jantje2
Apprentice
Opties

Hallo Martijn,

Ik begrijp je enhousiamse maar moet je toch teleurstellen; ben totaal niet blij en ben de boel ook aan het verkopen.

Jij kunt er niets aan doen echter als ik investeer en halve producten krijg vindt ik dat niet fijn.

Dat ligt in eerste aanleg aan mij want ik heb niet goed gekeken, maar de sounbar heeft geen enkele toegevoegde waarde als het gaat om extra functies.

Om die reden dus een miskoop en hoop dat anderen dit ook niet overkomt

Gr Jan

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jantje2, goedemiddag.

Wat enorm jammer om te lezen dat het niet helemaal naar wens is en dat je de set in de verkoop hebt gedaan. Hopelijk krijgen we in de toekomst een nieuwe kans om je vertrouwen weer terug te winnen 💙 

Groeten,

Martijn

0 Likes
peter-64
Student
Opties
Als ik instel TV +( av) soundbar Q6A serie kan ik TRE en BAS van mijn soundbar niet meer bij stellen wie weet hier meer van, alvast bedankt
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom op de Community, @peter-64! Dit topic is ietwat inactief maar kun je misschien iets meer uitleg geven over waar je precies tegenaan loopt? En wat is de volledige modelcode van de soundbar? We denken graag met je mee. 

Groeten,

Joey

peter-64
Student
Opties
Hoi Joey
Model code van mijn soundbar is HW-Q600A/XN.
Als ik instel op TV+Soundbar zijn er meerdere instellingen via mijn soundbar niet meer mogelijk ,
Stel ik alleen de soundbar in dan weer wel .
Ik heb er ook al de update op de soundbar staan
0 Likes
peter-64
Student
Opties
Welke topic kan ik beste naartoe gaan in het vervolg , alvast bedankt
0 Likes