Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HW-K335 gaat steeds vanzelf aan.

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2019 10:01 AM)
6985 Weergaven
JJHommelen
Journeyman
Opties

Sinds enkele dagen de soundbar HW-K335 in mijn bezit.

Deze is aangesloten aan mijn tv UE43NU7120 via een optische kabel.

Sinds de soundbar aan deze tv is gekoppeld komt het nu regelmatig voor dat mijn soundbar vanzelf aangaat zonder dat de tv wordt ingeschakeld.

De soundbar gaat gelukkig na een tijdje ook weer vanzelf uit.

De soundbar is verder aan geen ander apparaat gekoppeld.

Iemand een idee hoe dit kan? En hoe dit opgelost kan worden?

0 Likes
JJHommelen
Journeyman
Opties

De stekker van de soundbar zit in een verlengkabel. Rechtstreeks op een stopcontact is niet mogelijk omdat er maar 1 stopcontact aanwezig is. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Had je al eens geprobeerd om de soundbar te resetten? 

Houd het tandwieltje (Sound Control) voor 10 secs ingedrukt terwijl de Soundbar aanstaat totdat er INIT komt te staan in de display.

rsz-846676
0 Likes
JJHommelen
Journeyman
Opties

Sound Control is op mijn afstandsbediening geen tandwieltje. Als ik Sound Control langer dan 5 sec. indruk kan ik het geluid van frequentiebanden aanpassen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je dan de Pause/Play knop ingedrukt houden voor vijf seconden?

rsz-846676
0 Likes
JJHommelen
Journeyman
Opties

De Pauze/Play knop 5 sec. ingedrukt gehouden. Op het eerste gezicht lijkt er niets te gebeuren.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Had je hem ook al eens simpelweg van de stroom afgehaald voor een aantal minuten? 

rsz-846676
0 Likes
RayMarse
Apprentice
Opties

HW-K335 

Ik heb dit probleem ook. Gekoppeld met optische kabel. Zet hem uit en dan gaat hij na 20 min ineens weer aan en soms gaat hij spontaan midden in de nacht ineens vanzelf aan.

Wat ook irri is is dat hij wel aangaat als ik de tv aanzet, maar zet ik de tv uit dan moet ik hem met de soundbar afstandbediening uitzetten.. raar en irri …

JJHommelen
Journeyman
Opties

Stroom er zelfs meerdere uren eraf gehad, ook dit zonder resultaat.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We kunnen twee dingen doen, ik plan een reparatieverzoek in, (buiten de fabrieksgarantie komen hier wel kosten bij kijken) of je zou kunnen kijken naar een verlengsnoer met aan/uit schakelaar.

rsz-846676
0 Likes
JJHommelen
Journeyman
Opties

De verlengkabel waar de soundbar op aangesloten is, is voor zien van een aan/uit schakelaar. Ik ga deze wel gebruiken.

0 Likes