Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HT-E8200 ventilator geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2017 04:02 PM)
459 Weergaven
Pinorosa
Apprentice
Opties

Hallo ,

Sinds kort ben ik in het bezit van de soundbar HT-E8200 met subwoofer. Nu vind ik persoonlijk dat de soundbar een hard geluid maakt als hij aanstaat. Dit komt mijn inziens door de ventilator aan de achterzijde. Heeft iemand hier ervaring mee en/of zo ja hoe is dit op te lossen?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Pinorosa
Apprentice
Opties

Sorry....ik heb inderdaad niet meer gereageerd. Maar ik heb de soundbar opengemaakt en met een tandenborstel de ventilator schoongemaakt. De ventilator is simpel los te maken zodat je er makkelijker bijkomt. Hij maakt nu een stuk minder geluid. Bedankt voor de tip. Deze vraag kan gesloten worden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Pinorosa, welkom op de Community! :face-with-tears-of-joy: Tof ook dat je voor onze Soundbar hebt gekozen, alleen jammer dat de ventilator zo lawaaierig lijkt. Nu is de E-serie van een aantal jaar geleden, heb je hem tweedehands verkregen of nieuw? Onze Soundbars horen uiteraard geruisloos te zijn, maar als er iets geluidmaakt dan is het inderdaad zeer waarschijnlijk de ventilator aangezien dat naar mijn weten het enige bewegende onderdeel is. Kan je een filmopname maken van je Soundbar? Dan weten we het zeker. 

Wat onderhoud betreft kan ik je alleen aanraden om met een borsteltje stof van de ventilator af te poetsen en/of de stofzuiger erop te zetten mocht er binnenin wat opgehoopt zitten.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Pinorosa
Apprentice
Opties

Bedankt voor je bericht. Het betreft een 2ehands soundbar maar het mag toch niet zo zijn dat deze zo een geluid maakt. Het lijkt wel of een vliegtuig opstijgt.

als ik de ventilator wil schoonmaken zal ik hem moeten opmaken dmv het verwijderen van de schroeven of?

en wat voor een borstel moet ik gebruiken?

ik hoor het graag.

groet. Roger

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nee, natuurlijk hoort hij niet zo'n herrie te maken, maar bij tweedehands producten weet je natuurlijk nooit zeker hoe hij door de vorige eigenaar is onderhouden. Wat borstel betreft maakt het niet heel veel uit, maar wel met haren die niet ook in de ventilatie blijven hangen. Bijvoorbeeld een (oude, doch schone) afwas- of tandenborstel oid. 

Ik vroeg me voornamelijk af of er aan de buitenkant stofvorming zichtbaar was en of je dat schoon kon maken. Met het losschroeven van onderdelen heb je weinig aan mij ben ik bang, dat zijn echt monteurs dingen en daar hebben wij geen kaas van gegeten.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Roger, is het nog gelukt met je Soundbar?

0 Likes
Oplossing
Pinorosa
Apprentice
Opties

Sorry....ik heb inderdaad niet meer gereageerd. Maar ik heb de soundbar opengemaakt en met een tandenborstel de ventilator schoongemaakt. De ventilator is simpel los te maken zodat je er makkelijker bijkomt. Hij maakt nu een stuk minder geluid. Bedankt voor de tip. Deze vraag kan gesloten worden.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Top! Ook goed om te weten dat je zo makkelijk bij de ventilator komt, ik heb dit zelf nooit kunnen testen namelijk. Dan hoop ik dat je nog heel veel luisterplezier aan je Soundbar zult beleven :smiling-face:

0 Likes