Hallo,
Ik heb een wat oudere (2007) soundbar van Philips (DVD Home Theatre System HTS8100) en die wil ik aansluiten op een Samsung Smart TV type:... Bekijk bericht
Hi,
Ik probeer de samsung one remote van The Frame te laten werken met mijn Sonos Soundbar. Het probleem is dat de infrarood op de remote... Bekijk bericht
Ik heb alle beschreven workouts geprobeerd maar ik ben toch niet in staat om het volume van mijn sonos playbar met de smart remote control van mijn... Bekijk bericht
Net helemaal blij mijn nieuwe 49 inch tv geïnstalleerd. Ik had al eerder Samsung tv met werkende soundbar.
Nu probeer ik mijn nieuwe tv te... Bekijk bericht
Het kan de beste overkomen: na een verhuizing blijkt er een schroefje van je televisie te ontbreken. Of er zit een barst in de groentela van je... Bekijk bericht
Beste Ik heb een nieuw samsung tv gekocht UE55MU6440SXXN 55"
Nu wil ik mijn audio erop aansluiten en ze vragen een optical verbinding als... Bekijk bericht
Hallo!
Ik ben in het bezit van een nieuwe Smart TV van Samsung alleen ik krijg het niet voor elkaar om met behulp van een Digital to Aanalog... Bekijk bericht
Hallo,
In mijn netwerk, opgebouwd met twee Ubiquity Unifi AP-AC-Lite accesspoints, verbonden met een switch in de meterkast. Verder heb ik de... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een UE40MU6120 en een hw-j355 beide op de laatste firmware, soundconnect wil niet werken.
Nieuwe toslink geprobeerd en de soundbar... Bekijk bericht
Ik had voor bijna €40 ophangbeugels van Dr. Vogels gekocht om mijn soundbar ONDER mijn TV te hangen, is makkelijk te realiseren alleen je kan je... Bekijk bericht
Hey,
Laatst had ik nog een koptelefoon gekocht. Ik wilde hem gebruiken voor mijn Samsung Smart-TV. Helaas kan ik deze op één of andere manier... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb vandaag de soundbar met draadloze subwoofer model HW-M550 aangeschaft. Geluid uit soundbar is prima. Geluid uit subwoofer is... Bekijk bericht
sinds vorige week kan ik Deezer niet meer gebruiken via de multiroom app, net als de TuneIn service. Loading failed verschijnt er.Is er iets... Bekijk bericht
Ik kan niet meer met mijn remote control van zender wisselen op de tv ontvanger die in een kastje staat.
Dit lukte eerst wel, maar nadat vorige... Bekijk bericht
Ik heb sinds gisteren de soundbar HW-K950. Ik heb mijn Telenet digicorder aangesloten op HDMI1 van de soundbar en dan de meegeleverde HDMI kabel... Bekijk bericht
Ik heb samsung tv ue46f6670 en sinds gisteren home cinema ht-j 4500. Ik heb deze aangesloten via hdmi arc. Echter krijg ik geen geluid uit mijn... Bekijk bericht