Vorig jaar heb ik een samsung UE55KS7500 gekocht.
En vandaag heb ik een Bose Soundtouch 300 gekocht.
Nou was ik hem aan het aansluiten en aan... Bekijk bericht
Ik heb net een nieuwe TV gekocht UE55MU6100 ter vervaning van een kapotte 12 jaar oude Samsung en daarop mijn Harman Kardon homecinema set BDS 580... Bekijk bericht
Hoi
Wie kan mij helpen
Ik heb mijn smart tv een update gegeven van 2021 naar 2022.
Na de update heeft de tv nog ongeveer 10min. Gewerkt en... Bekijk bericht
Beste,
ik heb mijn bluray speler via HDMI op de OneConnect van mijn Samsung TV aangesloten. Maar ik gebruik deze bluray ook voor afspelen van... Bekijk bericht
Ik geniet nu al een aantal weken van mijn fantastische MS650 soundbar. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Eén van de redenen om deze aan... Bekijk bericht
Beste dames en heren,
Op mijn tv werd er altijd tv gekeken via hdmi. Maar nu wil ik gebruik maken van analoog zenders via kabel, maar de tv... Bekijk bericht
Ik heb de samsung UE49MU6220 maar tot mijn spijt zit er geen blue tooth op en ik wil heel graag via draadloze koptelefoon tv kijken omdat dit onze... Bekijk bericht
Mijn schoonmoeder heeft nu een Samsung LE37A656A1F. Ze heeft ook nog een Samsung UE32D5000.
De Samsung LE vertoont kuren en zal het binnenkort... Bekijk bericht
Beste, ik heb de Sound+ Soundbar HW-MS650 bij jullie besteld en deze is geleverd en geïnstalleerd maar de Kit met de achterspeakers die je er... Bekijk bericht
Klanten service zegt doodleuk dat mijn Teufel stereo L luidsprekers en mijn Bose QuietComfort 35 niet compatibel zijn met de Samsung UE55MU6470 TV... Bekijk bericht
Twee R3 speakers hebben tijden goed gewerkt. Maar sinds ongeveer december 2017 gaat dit vaker niet dan wel goed. De app meld de twee speakers in... Bekijk bericht
Wie weet er of er een IR afstandsbediening gebruikt kan worden voor de Qserie (QE55Q7F om precies te zijn ) televisies? Er zit namelijk een one... Bekijk bericht
Toestel van nog geen 6 jaar oud geen onderdelen meer leverbaar?
Ue5es8000sxxn
Toestel heeft ruim €2800 gekost, mag je toch verwachten dat er... Bekijk bericht
Hallo,
Vanwege het verlies van mijn gehoor wil ik graag een hoofdtelefoon systeem kopen dat ik op mijn Samsung UE40C7700 tv toestel wil... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds bijna 2 maanden heb ik nu de HW-MS650 soundbar. Deze werkte naar behoren en was via bluetooth aan mijn tv gekoppeld. Dit werkte... Bekijk bericht
Hallo, ik overweeg deze soundbar te kopen om aan te sluiten op mijn tv. Deze tv is echter reeds een aantal jaren oud en heeft geen optische ingang.... Bekijk bericht