op 25-02-2019 05:30 PM
Screen Mirroring is niet mogelijk op mijn tv, terwijl deze gemaakt is in 2013. Het zou dus wel mogelijk moeten zijn, bij de source staat hij er ook niet tussen. Alleen smart view is mogelijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-02-2019 08:15 AM
@DickKoster schreef:Goedemorgen @Onderwaater ,
Heel erg bedankt voor je bijdrage! Altijd welkom 👍.
Hopelijk heeft @Dani31 er iets aan..
Ik heb al gebeld met samsung zelf, het is een tijdje mogelijk geweest. Maar het wordt niet meer ondersteund, dat is dan ook de reden waarom het niet meer kan
op 25-02-2019 05:59 PM
Hoi @Dani31 ,
Dat is inderdaad raar, want het is in 2013 geïntroduceerd.
De F in de volledige Model Code UE32F5300AWXXN staat voor 2013.
Is je huidige softwareversie de 2126.0? Bij Instellingen->Ondersteuning-Over deze tv.
Misschien staat ie niet bij Source, maar onder Netwerk.
Heb je hier misschien iets aan?:
op 25-02-2019 06:05 PM
op 25-02-2019 06:20 PM
Oké @Dani31 ,
Je zou nog kunnen proberen om de SmartHub te resetten.
Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Had je nog wat aan die link die ik je stuurde?
op 25-02-2019 09:47 PM
Wat voor een smartphone heb je ?
Wanneer je een telefoon met een 100% Android versie hebt (zoals bijv. Nokia) dan werkt screen mirroring niet meer. Google heeft bij één van de laatste updates van Android de miracast-software erafgegooid, je kunt dan alleen nog casten via een android TV (Sony/Philips) en/of een Chromecast.
op 26-02-2019 08:48 AM
Goedemorgen @Onderwaater ,
op 27-02-2019 08:15 AM
@DickKoster schreef:Goedemorgen @Onderwaater ,
Ik heb al gebeld met samsung zelf, het is een tijdje mogelijk geweest. Maar het wordt niet meer ondersteund, dat is dan ook de reden waarom het niet meer kan