01-02-2023 05:09 PM - bewerkt 01-02-2023 05:13 PM
Goeden middag,
Helaas tot mijn spijt kom ik er achter dat me nieuwe televisie geen verbinding met mijn Cambridge Audio 351R wilt maken. Hij ziet hem netjes in de lijst staan als versterker "azur 351R" maar als ik er op klik sprint hij weer terug naar TV speakers. Als ik de versterker uit zet maakt hij wel verbinding echter zodra de versterker aan gezet wordt sprint hij er af.
Benieuwd of er andere gebruikers zijn die deze ervaring delen mogelijk met het zelfde merk of andere merken.
ps. verschillende hdmi kabels geprobeerd ook 2.1 tevens nieuwste tv firmware geinstalleerd.
"Work arround" Koop een goedkope eARC extractor om vervolgens alles netjes naar een hmdi ingang "non earc" te sturen. Dit werkt geweldig alleen zou niet de manier moeten zijn. ARC 1.4 zou netjes ondersteund moeten worden op de meeste versterkers.
groetjes,
Roel
op 01-02-2023 05:27 PM
Goedenavond @Roelio , Roel,
Je hebt waarschijnlijk een foutje gemaakt in het Onderwerp. Daar schrijf je Cambridge Audio 351a.
Die heeft geen HDMI poorten 😉. Deze wel. De Cambridge Audio 351R heeft ook een optische poort.
De tv ook. Waarom sluit je de Cambridge Audio 351R niet met een optische (Toslink) kabel aan op de tv?
op 03-02-2023 11:15 AM
Goedemorgen @Roelio , Roel,
Heb je nog geprobeerd om de Cambridge optisch aan te sluiten?