Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung music app

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2023 09:18 PM)
1610 Weergaven
Jolanda1
Pioneer
Opties
Heeft er iemand een oplossing, ik heb altijd via de Samsung Music app naar mijn eigen muziek geluisterd, maar nu speelt hij niets meer af en geeft steeds aan dat die hem niet af kan spelen. Wat kan ik hier aan doen. Alvast dank

0 Likes
8 Antwoorden
Jolanda1
Pioneer
Opties
Heeft er iemand een oplossing, ik heb altijd via de Samsung Music app naar mijn eigen muziek geluisterd, maar nu speelt hij niets meer af en geeft steeds aan dat die hem niet af kan spelen. Wat kan ik hier aan doen. Alvast dank
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waarom post je je topic 2x? 1x is voldoende.

Verder ben je vergeten te vermelden om welk toestel het gaat 🤷

Graag wat meer informatie.. krijg je een foutmelding? Zo ja post een screenshot.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jolanda1
Pioneer
Opties
Heb een a525g als ik een nummer wil afspelen zegt die kan niet afspelen. Heb de app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar krijg nog steeds hetzelfde.
0 Likes
Jolanda1
Pioneer
Opties
De nummers die ik af wil spelen gaan heel snel knipperen en een screenshot hiervan maken lukt niet. Heb andere apps geïnstalleerd om te kijken of die wel mijn nummers afspelen en op al die apps spelen mijn nummers gewoon af!
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
ik neem aan een verkeerde formaat? (mp3/m4a bijvoorbeeld moet het gewoon doen, misschien kunt u simpelweg de naam van de audiobestanden veranderen naar .m4a en kijken op dat lukt) succes!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jolanda1, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Staat de muziek op jouw telefoon zelf of staat de muziek op een geheugenkaartje of in een clouddienst? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jolanda1
Pioneer
Opties
In mijn telefoon zelf, maar het gekke is gewoon dat ik deze muziek al jaren op mijn telefoon heb staan en nog nooit ergens last van gehad. Van de 30 albums doen het er op eens 5 niet meer. Echt bizar dit.
0 Likes
Bonnie92
First Poster
Opties
Miss dat je het via de Samsung app store moet bijwerken.
0 Likes