op 07-09-2021 10:33 PM - laatst bewerkt op 27-10-2021 10:54 AM door MartijnK
Sinds een paar weken kan ik radio538 niet meer streamen in de multiroom app via TuneIn. Meer mensen met dit probleem? En wie weet de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-09-2021 01:15 PM
@LieZz Dat klopt inderdaad, het is daarom ook niet een vervangende app van Multiroom maar eerder een alternatief. Deze zal daarom niet hetzelfde werken, niet in alle situaties geschikt zijn en niet dezelfde mogelijkheden bieden.
op 21-09-2021 01:25 PM
hmmmm klinkt zelfs niet als een alternatief.. bedankt voor alle antwoorden en wil enkel nog laten weten uitermate teleurgesteld te zijn in deze. De boxen blijven in gebruik tot vervanging en daarbij zal ik een merk minder hoeven te evalueren.
op 21-09-2021 08:08 PM
Dus geen “excuses” of “wat vervelend voor u” en dan doodleuk melden dat jullie geen zin meer hebben om de app te ondersteunen? En ik kan voor ruim €1000,- aan speakers in de kliko mikken? Ik gebruik de speakers bijna alleen voor internetradio en dan vooral de verschillende 538-zenders. Dus heb ik er helemaal niets meer aan. Ik had altijd een hoge pet op van Samsung, heb zelfs verschillende mensen aan jullie multiroom speakers geholpen. Maar wat een amateuristische bende zeg! Jullie zijn goede reclame aan het genereren zo.
op 28-09-2021 11:25 PM
op 28-09-2021 11:41 PM
op 29-09-2021 11:42 AM
De boxen worden nog steeds verkocht inclusief het luisteren naar radio 538. Als apps die meegeleverd worden als tune-in en spotify niet meer werken dan is het product niet te gebruiken. Hoe krijgen wij ons geld terug want dit is zowel als werkwijze als juridisch niet acceptabel. Dus de vraag is hoe we gecompenseerd kunnen worden of kan dit echt alleen juridisch. In het laatste geval zouden dus alle gebruikers via hun rechtsbijstand verzekering Samsung moeten aanklagen voor hun schandalige houding naar klanten.
op 29-09-2021 11:52 AM
op 29-09-2021 01:28 PM
Hi @Siwert1, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt.
Bij ons zijn deze luidsprekers al enige tijd niet meer verkrijgbaar. Zoals mijn collage aangaf is de app MultiRoom wel degelijk nog geschikt voor de aansturing van de luidsprekers. Echter is er van uit de andere apps besloten om geen updates meer uit te brengen waardoor streamen met Multiroom niet meer helemaal goed werkt.
Je kunt hierover natuurlijk wel in gesprek gaan met je verkoper, wellicht dat je met hen tot een passende oplossing kunt komen.
Groeten,
Martijn
op 29-09-2021 04:00 PM
De app is niet geschikt om te gebruiken, want wat moet je dan naar de boxen sturen als de links niet werken? De telefoongesprekken of zelf een liedje inzingen? Graag een oplossing vanuit Samsung, desnoods vervanging door een systeem wat wel ondersteund wordt.
op 30-09-2021 08:14 AM
Goedemorgen, @Siwert1.
Voor een update van een app of een link van een 3e partij kun je het beste contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf, deze worden niet door ons ontwikkeld. Wil je meer weten over de software updates en hoe wij daar mee omgaan kijk dan op onze pagina: https://bit.ly/2tqR1xd
Groeten,
Martijn