26-11-2017 09:29 PM - bewerkt 26-11-2017 09:33 PM
Beste mensen,
Sinds vandaag geeft mijn samsung stereo de melding "prot" aan enkele seconden nadat ik hem opstart. Vervolgens sluit hij zichzelf af. Ik heb alle speaker draden eruit gehaald en nogmaals geprobeerd de stereo op te starten maar dit echter zonder verbeterd resultaat. Heeft iemand misschien tips?
Mvg,
op 28-11-2017 01:11 PM
Hey @Rikkerd122, welkom op de Community!
'Prot' staat voor 'protection mode', wat betekent dat het systeem een fout heeft ontdekt en afsluit om zich te beschermen voor meer schade. Heb je het systeem al opgestart zonder dat de speakers aangesloten waren en op minimaal volume?
Zijn alle kabels gecheckt en heb je geen dvd in de speler zitten?
op 28-11-2017 10:50 PM
Heb je het systeem al opgestart zonder dat de speakers aangesloten waren en op minimaal volume?
Zijn alle kabels gecheckt en heb je geen dvd in de speler zitten?
Er zat inderdaad nog een dvd in de stereo. Na deze verwijderd te hebben veranderde er echter niks. Ook heb ik de speaker los gekoppeld en het volume op minimaal gezet. Helaas veranderde er nu ook niks
op 29-11-2017 10:43 AM
Jammer dat de eerdere tip niet heeft geholpen 😞 Eventueel kun je ervoor kiezen om het apparaat te resetten. Houd dan wel rekening dat alle opgeslagen instellingen gewist worden. Je kunt een reset uitvoeren, door ten minste 5 seconden op de 'STOP'-knop te drukken, wanneer 'NO DISC' op het display verschijnt. Laat je weten hoe dat is gegaan?
29-11-2017 04:58 PM - bewerkt 29-11-2017 05:00 PM
De "stop" knop is in dit geval het witte blokje op de afstandsbediening of op de stereo zelf?
Verder valt me op dat wanneer ik de stereo aan zet en hem op dvd/cd mode zet hij zichzelf uitzet voordat de melding "no disc" verschijnt.
op 30-11-2017 10:38 AM