Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QLED_2018 FW Updates.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2018 02:55 PM)
197 Weergaven
tehuster
Apprentice
Opties

Een aantal vragen omtrent de firmware updates van de QLED 2018 series, met name de Q8F55_2018.

- Kan ik ergens zien welke fw updates er zijn geweest inclusief bijbehorenden functionaliteiten

- Kan ik ergens de roadmap zien van toekomstige fw updates?
- Is het bekend hoelang Samsung deze tv's blijft ondersteunen met fw updates?

- Heeft de community/ de gebruiker invloed op toekomstige fw updates? Zo ja? Is er en plek voor suggesties? 

- Kan ik ergens bugs melden over de huidige fw ?

Alvast bedankt :smiling-face: 

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @tehuster en welkom op de Samsung Community! Tof om te zien dat je eerste post gelijk zo'n pro-actieve is :smiling-face: al kan ik eigenlijk alleen op je laatste vraag een degelijk antwoord geven. Op de anderen valt het antwoord toch samen te vatten tot een "nee." Behalve dan voor hoelang we de TV's blijven ondersteunen, in feite is dit zolang er software matig verbeteringen toe te voegen zijn aan de hardware dat we hiermee doorgaan. En gezien de mogelijkheden van de TV verwacht ik hier nog jaren aan support.

Wat je laatste vraag betreft, deze Community is dé plek bij uitstek om eventuele bugs te melden, zo kunnen andere deelnemers ook gelijk reageren met hun ervaringen en zullen moderators zoals ik inhaken met wat hier vanuit Samsung aan te doen is. Was je toevallig al iets opgevallen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
tehuster
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord, jammer maar duidelijk.

Een bug die mij was opgevallen is dat de tv binnen 5 min uitgaat als ik ambient mode op automagisch heb staan.

Verder zou ik,  en volgens mij vele anderen, het heel tof vinden als je kan spotifien in ambient mode. Je kan het volgens mij met bluetooth doen maar dat is helemaal ***** qua kwaliteit.

Verder is het een top product.

Stel, ik zou de ambitie hebben om zelf te developen voor Tizen of de q8fn. Heb je een goede plek om te beginnen?

Thanks!

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Daar kan ik gelukkig nog wat mee :smiling-face: Om met de Ambient Mode te beginnen, grappig dat je daarover begint trouwens, want hier zit inderdaad een kleine bug, maar die heb ik onlangs al doorgegeven. Je kunt behalve in het menu van de Ambient Mode, de lichtsensor ook uitzetten via de Smartthings app. Als je dit allebei gedaan hebt zou de Ambient Mode gewoon aan moeten blijven.

Spotify tijdens de Ambient Mode gaat inderdaad via Bluetooth, maar ik heb niet eerder gehoord dat de kwaliteit daar tegenvalt. Is de geluidskwaliteit hetzelfde als je Spotify streamt als de TV gewoon aan staat?

Tenslotte, als je zelf aan de slag wilt met apps ontwikkelen voor Tizen heb ik hier een link voor je: https://developer.samsung.com/tv Kom je daar verder mee? :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes