Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE49Q6F QLED TV 2018 met Harman Kardon SB20

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2019 03:19 PM)
577 Weergaven
Eusie
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds enige tijd heb ik op mijn Samsung QE49Q6F QLED TV 2018 de soundbar Harman Kardon SB20 aangesloten via de HDMI-ARC poort. Geluid is prima, daar geen klachten over echter wanneer ik het geluid van de televisie enige tijd (lees 5 minuten) uitschakel schakelt de soundbar ook uit. Bij het weer inschakelen van het TV geluid schakelt de soundbar niet automatisch in, ik moet deze dan handmatig aanzetten waarna de TV deze weer ziet en het geluid doorzet naar de soundbar. Ik heb alle instellingen op de TV doorlopen maar zie geen setting waarmee je de stand-by van de HDMi-ARC poort kan uitschakelen. Heeft iemand hier ervaring mee/zelfde issue?

Mvg, René

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Kun je misschien kijken of Anynet+ ingeschakeld staat?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Eusie
First Poster
Opties

Hoi Nick,

Ik heb alle instellingen nagelopen echter Anynet+ kom ik op de Samsung QE49Q6F niet tegen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik was even in de war, dit is voor draadloos signaal. Heb je de synchronisatie stappen doorlopen voor de Smart Remote i.c.m. externe apparatuur? Daarnaast, voordat ik je vraag niet goed begrijp: wil je dat de soundbar óók aangaat of wil je dat de soundbar aanblijft als je de tv uitzet? Want zo te zien werkt momenteel het uit- én inschakelen niet, want na 5 minuten betekent dat de soundbar gewoon standaard op stand-by gaat.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Eusie
First Poster
Opties

Nick,

Op dit moment is het zo dat de bij inschakelen van de TV de Soundbar prima werkt/ingeschakeld wordt echter wanneer de TV uitzending op pauze gezet wordt en deze na ongeveer 5 minuten weer hervat het geluid van de TV luidspreker inschakelt en niet die van de Soundbar. Door nu de Soundbar handmatig weer in te schakelen komt het geluid van de TV ook weer via de Soundbar. Dus normaal kijken is prima, TV uitzending op pauze zetten voor meer dan 5 minuten geeft problemen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Er zit waarschijnlijk een automatische standby stand in de Harman Kardon soundbar, dit zou ik eerst even controleren.

---------
Signature-Note10
0 Likes