Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Paarse vlek in TV

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2017 04:25 PM)
15159 Weergaven
AN123
Apprentice
Opties

Ik heb net mijn smart tv 3 jaar en nu heb ik een paarse vlek bovenaan in het scherm.

Kan dit nog gemaakt worden???

Anders zal mijn volgende tv geen Samsung zijn.

0 Likes
68 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik had een auto gekocht met 6 maanden garantie, na 2 jaar ging riem kapot.. Moest ik ZELF betalen....
Je hebt gewoon 2 jaar garantie mits je garantie erbij koopt... Als jij dit hebt gedaan dan kan je hem idd laten maken... Zo niet dan gaat het je helaas geld kosten, zo werkt dat bij elk bedrijf! Dus koop je volgende keer een Sony ofzo maar ook die gaat ooit kapot na je garantie termijn...

Zo jammer dat je meteen aangeeft geen Samsung meer te kopen, ze gaan je niet opeens helpen hoor...

https://www.samsung.com/nl/reparatie/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi @AN123, balen dat jouw tv kuren vertoont! Ik ga er vanuit dat dat zeker gemaakt kan worden, alleen zullen er inderdaad wel kosten aan verbonden zijn.

Wat is de modelcode van jouw tv en kun je eens alle externe apparaten ontkoppelen en een foto maken van de beeldtest? Is het dan ook zichtbaar?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
DM4
Explorer
Opties

Ik zag dat er al een topic was met het zelfde probleem als wat ik ook heb.  Dus bij deze , ik heb ook een samsung  led tv van het type UE48H6400 t.w.v  800euro. Aangeschaft in september 2014 dus net 3 jaar oud.  Nu heb ik ook 2 paarse vlekken op mijn t.v wat zeer irritant is. 

Ik heb ook alle beeldinstellingen gereset en beeldtest gedaan maar nog steeds zijn de paarse vlekken zichtbaar.

Voor een t.v van net 3 jaar oud vind ik dat niet acceptabel, en zou dan ook graag zien van Samsung dat ze met en gepaste oplossing komen aangezien je mag verwachten dat een dergelijk product als een t.v toch wel wat langer mee mag gaan dan 3 jaar.

Ook al is de garantie periode verlopen dan verwacht ik nog steeds dat Samsung dit gaat oplossen zonder extra kosten.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey @DM4, welkom terug op de Community.

Ook van jou zou ik graag foto's willen zien van de beeldtest wanneer alle externe apparaten zijn ontkoppeld.

---------
Signature-Note10
DM4
Explorer
Opties

Bedankt voor je snelle reactie, 

Zie foto , gemaakt zonder externe apparaten.  links bovenin is is niet goed te zien op de foto maar is net zo paars als onderin.samsung.jpg

0 Likes
DM4
Explorer
Opties

samsung1.jpg20171128_153935.jpg

0 Likes
AN123
Apprentice
Opties

Heb de foto's doorgestuurd via Facebook.

Mits het formaat te groot is.

Grtjs 

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dank voor de foto's @DM4, ik zie wat je bedoelt. Ik kan een monteur voor je aanvragen, maar dit kan helaas niet kosteloos buiten de twee jaar garantie. Het reparatiecentrum houdt wel rekening met onder meer de leeftijd en het defect van de tv. Als ik een monteur voor je aanvraag, nemen zij contact met je op over de maximale kosten en een eventuele afspraak.

---------
Signature-Note10
DM4
Explorer
Opties

Aan wat voor bedrag moet ik dan denken. Jullie hebben vast wel meer ervaringen met dit probleem en eventuele kosten. 

0 Likes