Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

OPGELOST Channel knop afstandsbediening werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2018 11:59 AM)
6425 Weergaven
Rosan90
First Poster
Opties

Probleem is opgelost:

Tv gereset

Tv ontvanger opnieuw ingesteld en toen werkte alles weer

Sinds enkele werkt alleen de channel knop van de Samsung afstandsbediening niet meer.  De overige knoppen werken allemaal wel. Voorheen werkte deze altijd prima.

Onderstaande dingen heb ik al geprobeerd:

Ik heb de afstandsbediening opnieuw gekoppeld met de tv (meerdere malen).

Ik heb de batterijen eruit gehaald.

Minstens 1 uur het netstroom van de tv gehaald20181028_132915.jpg

0 Likes
11 Antwoorden
Jmh2064
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Hoop dat er een oplosding voor is. Ik kan de kanalen nu alleen wijzigen via de ziggobox. 

0 Likes
Rosan90
First Poster
Opties

Ik heb zelf het probleem opgelost door de tv te resetten en tv ontvanger opnieuw in te stellen

Hopelijk werkt dit ook voor jou!

0 Likes
Jmh2064
First Poster
Opties

Dank, inmiddels is het bij mij ook gelukt. Wat een gedoe.

0 Likes
RutK
First Poster
Opties

De tv resetten is helemaal niet nodig. De oorzaak is dat je de tv hebt uitgedaan of alvorens een applicatie als Netflix af te sluiten. De oplossing is de televisie aanzetten en alsnog de laatste applicatie openen die je niet hebt afgesloten en deze alsnog afsluiten.

Bij mij is heel het binnenwerk van mijn televisie door Samsung vervangen, maar omdat mijn gewoonte om de televisie af te sluiten zonder applicaties af te sluiten bleef bestaan bleef dit probleem terugkeren. Uiteindelijk ben ik zelf achter de oorzaak gekomen.

Niettemin is dit natuurlijk een grote ontwerpfout in Samsung televisies.

0 Likes
Yvonne13
Journeyman
Opties

Misschien een hele domme vraag, hoe sluit je die af dan? Ik druk altijd op het huisje, dan schuif ik naar de volgende app. Ik sluit niks echt af en ook geen idee hoe dit moet....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Simpelweg de TV niet afsluiten terwijl Netflix aanstaat, maar op een ander kanaal, dus NPO 1 bijvoorbeeld.

rsz-846676
0 Likes
Yvonne13
Journeyman
Opties
ok top! tot op heden nog geen succes maar ik ga het proberen. Dank
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, let me know! 😉

rsz-846676
0 Likes
Yvonne13
Journeyman
Opties
Nou ik heb inmiddels van alles geprobeerd en hij herkent heel de KPN ontvanger niet meer. De tv geeft aan bron onbekend. Ik heb wel beeld maar kan dus niet zappen met zijn samsung afstandsbediening en er staat geen KPN meer in mn rij met 'app'/bronnen. (die balk waar al je apps staan)
0 Likes