30-12-2018 08:57 PM - bewerkt 30-12-2018 08:58 PM
Een beroep op "the wisdom of the crowd".
Configuratie
Bulletwise samenvatting van het "probleem" (een eerste wereldprobleem maar toch :-))
Iemand een oplossing? Mis ik een knop?
op 02-01-2019 06:14 PM
Goeiemiddag @El_Magico, welkom op de Samsung Community! Gelukkig hebben we een zeer wijs publiek hier, en dan heb ik het nog niet eens over mezelf
Het klinkt tot nu toe als een compatibiliteits issue, maar er zijn nog een paar dingen die ik graag met je zou checken.
Als eerste, is de TV up to date? Als je hier (Menu > Ondersteuning > Over deze TV) softwareversie 1153.3 ziet staan dan zitten we goed.
En ik kon eerst de specs van je receiver niet vinden en hoopte dat HDMI ARC nog een optie was, maar ik heb inmiddels gevonden dat hij lekker oldschool/analoog is, dus dat valt helaas af.
Ik dacht 2 vragen te hebben, maar dan vestig ik voor nu nog even m'n hoop op de software update. Ik hoor graag van je!
02-01-2019 08:55 PM - bewerkt 02-01-2019 09:52 PM
Hi @JoeriS thanks voor je reactie. Zojuist de software versie gecontroleerd. Dit is versie 1153 en niet 1153.3 wat jij aangeeft dat het zou moeten zijn. Echter heb ik de TV op automatisch software bijwerken staan en ook als ik handmatig aangeef dat de software bijgewerkt kan worden geeft het systeem terug dat ik momenteel de meest actuele software draai.
Zou de oorzaak het verschil in software zijn?
Het vreemde is dat indien ik de stroomtest uitvoer bij het aanmelden van de versterker, deze wel aan- en uitgeschakeld wordt. Mijn conclusie is op basis van dit gegeven is dat de one remote het signaal dus wel kan uitsturen. Vraag blijft hoe ik dus hoe ik dit doe na de eenmalige aanmelding..
Any more thoughts?
op 04-01-2019 02:33 PM
Oh, dat is dan dezelfde hoor! De TV geeft niet altijd het getal achter de komma weer, dus dan is hij gewoon up-to-date
Dan wil ik het graag proberen via een Extern Beheer afspraak, zo kan een collega via internet inloggen op je TV en meekijken terwijl je de One Remote instelt. Hij moet natuurlijk wel blijven doen wat hij in de test ook doet. Zou je me daar het volgende voor willen sturen via een privé bericht? (klik op m'n naam > bericht verzenden)
- je naam, tel nr, email- en huisadres;
- serienummer van de TV;
- datum/tijd dat je hierover gebeld wilt worden en in de buurt kunt zijn van je TV.
Dan zet ik 'm in de agenda
op 02-11-2022 10:16 AM
Is dit nog gelukt?