Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Locatie subwoofer

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2023 11:41 AM)
1995 Weergaven
Remco1980
Apprentice
Opties

Goedemorgen, wat is de beste locatie om de subwoofer van de HW-Q990C te plaatsen? Vlak naast de soundbar, ergens in een hoek, onder bank, ...? 

Graag jullie advies!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Remco1980 ,

Zat te vinden op internet 😉. Naast de soundbar en met de speaker naar de muur gericht. Zie plaatjes:

https://www.samsung.com/nl/audio-devices/soundbar/q990c-cinematic-q-series-soundbar-black-hw-q990c-x...

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Remco1980 ,

Zat te vinden op internet 😉. Naast de soundbar en met de speaker naar de muur gericht. Zie plaatjes:

https://www.samsung.com/nl/audio-devices/soundbar/q990c-cinematic-q-series-soundbar-black-hw-q990c-x...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
CeeBee
Explorer
Opties
Hallo
Ik vind het een beetje vreemd dat de subwoofer met het speaker gedeelte altijd naar de muur toe afgebeeld staat, ik heb begrepen dat een subwoofer geluidsgolven produceert maar als je deze naar de muur plaatst blokkeer je ze toch?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @CeeBee ,

De muur zorgt ervoor dat de geluidsgolven worden weerkaatst.
Uiteraard niet strak tegen de muur zetten.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
CeeBee
Explorer
Opties
Ok, maar dan kaatsen ze toch terug naar de subwoofer? M'n sub heb ik dus nu met de speaker op een afstand van 90 cm richting de muur geplaatst (er is geen andere mogelijkheid)
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @CeeBee ,

Bij mij is de afstand iets groter. Het geluid kaatst in principe alle kanten op.
Je kunt het een keer uitproberen met de speaker naar je toe gericht.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
CeeBee
Explorer
Opties
Ja, zo had ik em eerst staan maar dan valt ie naar mijn gevoel teveel op. Ik ga maar eens afwisselend uitproberen.....