09-01-2021 08:44 AM - bewerkt 09-01-2021 04:28 PM
Hallo, afelopen woensdag mijn nieuwe Samsung HW-Q80R uitgepakt, en aangesloten, ging prima, subwoofer werd meteen zonder probleem gelinkt. Geluid prima. De volgende dag werd de Wireless surroundkit SWA-9000S bezorgd. Ben nu al 2 dagen bezig deze te linken aan de soundbar. Unit knippert blauw, soundbar uit, knop op ab ingedrukt houden, na aantal seconden verschijnt ID Select, daarna ON, maar de kit blijft knipperen, of gaat rood. Van alles geprobeerd na raadpleging forum, maar ik krijg hem niet gelinkt, word er wel moedeloos van onderhand, wat kan ik nog?
op 09-01-2021 04:48 PM
geen antwoord, maar een toevoeging op m'n verhaal. Vandaag weer geprobeerd surroundkit te linken, na 20 pogingen nog steeds geen succes. Wat wel blijkt....als de kit op het lichtnet zit, met knipperend blauw lampje, en ik speel af op de soundbar, dan telkens een fractie van een seconde wegvallend geluid. Omdat linken niet lukt, de stekker van de kit uit stopcontact gehaald, en...geluid is vervolgens puik. Alle kabels reeds gewisseld, dus het probleem is gewoon de surroundkit zelf.Afgelopen week pas gekocht, dus dat wordt waarschijnlijk een retourtje naar leverantier?
op 12-01-2021 02:58 PM
Hi @jt1958, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en uiteraard nog gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst!
Is het je inmiddels nog gelukt om de SWA-9000 te koppelen aan jouw soundbar?
Groeten,
Martijn
op 13-01-2021 08:42 AM
Hallo Martijn, ik werd hier niet echt wijzer van, surroundkit is inmiddels retour gezonden naar de winkel, gegroet!