Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kapotte soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2023 11:20 PM)
315 Weergaven
Arno13
Journeyman
Opties

Ik heb in mei een soundbar Q700b gekocht, nu al 2 x opgestuurd naar CE repair Mijdrecht.1e x een los contact 2e x mainboard vervangen.vorige week weer terug gekregen met een beschadigde subwoofer (stof beschadigd) zonder bedrading en afstandsbediening ( zijn ze kwijtgeraakt) paar dagen later 2e hands bedrading ( stroomdraad soundbar  verkeerd waardoor de soundbar scheef ligt) ! Ontvangen maar zonder afstandsbediening. Dus nu een bij elkaar geraapt zooitje in 5 maanden tijd . Wat een service Samsung! #sarcastisch

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arno13, goedemorgen.

 

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het geen wat jij wilt is helaas niet mogelijk, wel zal ik mijn collega's een reminder sturen om dit zo snel mogelijk op te pakken en dit verder uit te zoeken.

 

Mijn excuses voor de vertraging!

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Mijn collega's zijn hier mee bezig en zodra hier meer informatie over beschikbaar is, krijg je hier ook bericht van. Wij gaan niet over tot een terugbetaling wel heb ik begrepen dat jouw case nog in behandeling is.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arno13, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Arno13
Journeyman
Opties

Hoi Martijn, ordernummer is : 2655814, 2679828 .ik stuur het mail verkeer met CE repair naar je toe, ik heb helaas niet de vele telefoontjes opgenomen 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arno13, goedemiddag.

 

Heb je misschien ook wat foto's van de subwoofer en hoe de soundbar nu ligt? Ik kan dit dan doorzetten naar een andere afdeling welke dit verder gaan oppakken en uitzoeken.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Arno13
Journeyman
Opties

IMG_4400.jpeg

IMG_4399.jpeg

IMG_4397.jpeg

IMG_4396.jpeg

 zoals je ziet steekt de stekker in de soundbar een halve centimeter uit 

0 Likes
Arno13
Journeyman
Opties

Heb je misschien een mail adres voor mij waar ik de verstuurde en ontvangen mails van CE repairs naar toe kan sturen? 
ook nog een opmerking: mijn laatste mail naar hun nooit geen antwoord op gehad .

daar werd ik dus zo boos over, je hebt je spullen terug ( bijna , wacht nog op de afstandsbediening) dus hoeven ze blijkbaar niet meer te reageren…..

Ik heb bij hun in de laatste mail ook aangegeven dat ik of een nieuwe of mijn geld terug wil hebben want dit slaat echt helemaal nergens meer op 

 

0 Likes
Arno13
Journeyman
Opties

Hallo allemaal, ze vragen nu of ik tevreden ben met de oplossing…..werd vorige week gebeld dat het naar een andere afdeling is gegaan en binnen 5 werkdagen antwoord,krijg een mailtje dat het in behandeling is genomen…..

dus tot nu toe , geen afstandsbediening slecht passende stroomkabel, beschadigde subwoofer inmiddels 3 weken verder…..

vandaag dit binnen gekregen:

IMG_4419.jpeg

 Dan wil ik dit wel graag voor mijn verjaardag Samsung: geld terugstorten en 2 verzendlabels dat ik dit maandagmorgen modelletje kan terugsturen.

 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arno13, goedemorgen.

 

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het geen wat jij wilt is helaas niet mogelijk, wel zal ik mijn collega's een reminder sturen om dit zo snel mogelijk op te pakken en dit verder uit te zoeken.

 

Mijn excuses voor de vertraging!

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Arno13
Journeyman
Opties

Hallo Martijn,

sorry hoor maar wat nou oplossing…..

er gebeurt gewoon niks , dit is mijn laatste mail naar jullie toe en zelfs daar krijg ik geen antwoord op …..

Beste Joel , 

 
Ik kan nog steeds niet de subwoofer en soundbar normaal instellen zonder afstandsbediening.
De subwoofer staat op hoog en kan ik via de tv niet zachter zetten.
 
Over de subwoofer hoor ik jullie ook niet over maar die heb ik wel beschadigd terug gekregen.
 
We zijn nu ruim 3 weken verder en de belofte dat ik de originele bedrading en afstandsbediening zou krijgen is nog steeds niet voldaan .
 
Dus als ik nu binnen 5 werkdagen geen antwoord krijg over de beschadigde subwoofer en bedrading, afstandsbediening dan gaan we over tot retour en storten jullie mijn geld terug .
 
Je snapt nu wel dat ik hier klaar mee ben .
In mei gekocht nu een half jaar verder en ik heb er nog geen plezier van gehad alleen maar ongemak.
 
Met vriendelijke groet,
Arno ten Hoope 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 8 nov. 2023 om 15:56 heeft Samsung Special Care <voc.nl@email.support.samsung.com> het volgende geschreven:
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arno13, goedemiddag.

 

Zo werkt het helaas niet, ik snap dat het niet fijn is. Je kan reageren op de e-mail van mijn collega. Ook zal vanaf mijn kant mijn collega een e-mail sturen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200