Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kapotte soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2023 03:44 PM)
80 Weergaven
Arno13
Journeyman
Opties

Ik heb in mei een soundbar Q700b gekocht, nu al 2 x opgestuurd naar CE repair Mijdrecht.1e x een los contact 2e x mainboard vervangen.vorige week weer terug gekregen met een beschadigde subwoofer (stof beschadigd) zonder bedrading en afstandsbediening ( zijn ze kwijtgeraakt) paar dagen later 2e hands bedrading ( stroomdraad soundbar  verkeerd waardoor de soundbar scheef ligt) ! Ontvangen maar zonder afstandsbediening. Dus nu een bij elkaar geraapt zooitje in 5 maanden tijd . Wat een service Samsung! #sarcastisch

13 Antwoorden
Arno13
Journeyman
Opties

Hoi Martijn , ik had je collega al bijna een week geleden  gemaild maar daar krijg ik geen antwoord van .

maar je bent toch met me eens dat dit gewoon niet netjes is .

daarvoor zeg ik nu de soundbar terug naar jullie en ik mijn geld terug .

ik wacht nu al zo lang op een oplossing mijn geduld is nu op .

met vriendelijke groet,

Arno 

Ps. Jullie hebben mn telefoon nummer , zou zo netjes zijn dat jullie me bellen ipv wekenlang ( maanden lang ) niks laten horen 

 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Mijn collega's zijn hier mee bezig en zodra hier meer informatie over beschikbaar is, krijg je hier ook bericht van. Wij gaan niet over tot een terugbetaling wel heb ik begrepen dat jouw case nog in behandeling is.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Arno13
Journeyman
Opties

Hoi Martijn,

het heeft ff geduurd maar special care heeft een oplossing naar tevredenheid gedaan.

jij bedankt voor de moeite.

groeten Arno 

MartijnK
MegaStar
Opties

Graag gedaan en wat fijn om te lezen dat het naar behoren is opgelost! Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het ook graag van je!

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200