Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q80 Plaatsing subwoofer

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2019 10:47 PM)
783 Weergaven
Mickey_b
First Poster
Opties

Ik ga straks de nieuwe qled Q90r aankopen en overweeg ook om de HW-Q80 soundbar te kopen. Ik vraag mij enkel af of ik de subwoofer links tegen mijn tv kast mag zetten voor optimaal geluid. (Rechts kan bij mij niet). Waarom deze vraag? Ik zie nl. op de foto’s van de sub aan de rechterkant een ronde schijf...

Ik kan hem wel enkele cm links opschuiven...

Zou wel qua geluid graag bij zelfde merk blijven.

Wat betref de soundbar, links is er ook niet onmiddellijk een muur. Geeft dit een opvallend nadeel bij het geluid dat links wordt uitgestuurd? Rechts is er wel een muur.

Zoals bij vele mensen denk is een ideale opstelling niet altijd mogelijk. Zou wel jammer zijn om veel uit te geven voor opties die dan toch niet correct werken.

In winkel kun je die effecten via weerkaatsing muren ook niet echt testen.

Dan is een Bose 700 misschien beter. Deze werken niet met weerkaatsing via muren en plafond.

0 Likes
1 Antwoord
Nick
MegaStar
Opties

Vet dat je voor beide wilt gaan. Dit zou geen probleem moeten zijn, anders kun je 'm zelfs nog een kwartslag draaien zodat de subwoofer meer richting de bank staat. Uiteindelijk ligt het er bij elke subwoofer aan hoe de kamer is opgebouwd en hoeveel van de 'golven' je ervaart, maar het zou zover ik kan geen lezen geen probleem moeten zijn.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes