Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Home cinema set HT-J5500 geeft geen geluid meer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2020 06:50 PM)
2624 Weergaven
MarlyA
First Poster
Opties

Ik heb al een paar jaar dit systeem. Alleen gisteren toen ik hem aan deed, kreeg ik geen geluid. Toen ik wilde kijken of er iets ontregeld was, flikkert het beeld om de paar seconden (bij het homemenu), en wil mijn systeem ook telkens een disc lezen die ik er niet in heb zitten. Wat kan het probleem zijn? Kan dit oomk aan een update liggen? Want op een andere site (handleidingen), zie ik 8 meldingen met hetzelfde probleem, die ook op hetzelfde moment zijn ontstaan. Graag eenvoudige uitleg. Ik ben niet heel technisch..
Mvg, Marly

0 Likes
23 Antwoorden
nehaljr
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem, ik krijg deze informatie...het is een probleem met het firmware. 

https://us.community.samsung.com/t5/Home-Theater/HT-J5500W-acts-like-its-trying-to-read-a-disc-but-h...

https://www.youtube.com/watch?v=oW98ke4nxNM

0 Likes
AnnickS
Apprentice
Opties

Sinds donderdag 19/6/202O hebben wij hetzelfde probleem.Geprobeerd te resetten, nieuwe HDMI-kabel zonder resultaat,.....graag antwoord/oplossing van samsung.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi iedereen,

Blijkbaar is dit issue rond het weekend ontstaan. We zijn ervan op de hoogte en werken aan een oplossing. Kunnen jullie de softwareversies doorgeven van de soundbar?

rsz-846676
0 Likes
nehaljr
First Poster
Opties

Hoi BruceH,

Hoe kan ik het softwareversie gevonden? Bluerayspeler ga reboot elke 2 seconden, het is niet mogelijk iets te kijken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is niet erg, waarschijnlijk gaat het om 1017.3. Ik kreeg door dat zodra hij niet verbonden is met internet het wel zou moeten werken.

rsz-846676
0 Likes
Filip73
First Poster
Opties

Ik heb zelfde probleem met mijn Home cinema HTS J5500.

Zondag 21/06/20 was alles nog normaal, maandag volledig geblokkeerd. Er werkt niets meer. 

Graag spoedig een oplossing van Samsung.

0 Likes
MarceltenBrinke
First Poster
Opties

Softwareversie 1017.3 bestaat al sinds 17 november 2017. Dat is althans de datum die op de website van Samsung zelf bij deze versie staat. Geeft die nu pas een storing als deze?

Inmiddels werkt het hele systeem al 2 weken niet meer, lijkt er nog geen zicht op een mondiale oplossing en geeft de helpdesk als enige tip om de updates van de website te downloaden en dan met een usb-update te herstellen. Maar de usb-poort krijg je dus niet ingeschakeld.

Ook internet kun je niet uitzetten, omdat binnen 4 seconden de reset weer begint.

Dus sorry BruceH, maar volgens mij is de ernst van de storing, maar ook zeker de oorzaak en de gevolgen van de storing bij Samsung nog niet geheel duidelijk.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MarceltenBrinke,

Hij zal ter reparatie moeten aangeboden, het was een serverissue en dit kan alleen verholpen worden met een reparatie. Je kunt telefonisch een reparatieverzoek indienen.

rsz-846676
0 Likes
MarlyA
First Poster
Opties

Inmiddels heb ik via Facebook contact gezocht met Samsung toen ik in de Samsung-groep las dat er mensen waren die het systeem op konden laten halen door een Service-center voor gratis reparatie.  Via mail en SMS heb ik vervolgens een link gekregen waar ik me aan kon melden.  Je vult een klachtomschrijving in, voegt rekening , foto typeplaatje, foto van de opstelling en filmpje van de storing bij, en meld je aan. Ik heb gekozen om hem op te laten halen. Er werd wel van tevoren door Samsung gezegd dat er waarschijnlijk kosten voor transport gerekend zouden worden als er geen garantie meer is. Dat is bij mij het geval, maar ik heb er verder niets over gehoord of gelezen. Aanstaande woensdag 1 juli wordt hij opgehaald.

0 Likes