Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoge tonen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2018 10:37 PM)
2700 Weergaven
mcl
Voyager
Opties

Hallo,

Ik vind dat het geluid teveel lage tonen geeft. Hoe kan ik op mijn TV de hoge tonen sterker krijgen?

Groet,

Martin

0 Likes
16 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Welke audio apparatuur heb je als ik vragen mag?
0 Likes
mcl
Voyager
Opties

Mijn TV is UE40MU6400 en mijn Soundbar is HW--M550

Groet,

Martin

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @mcl, als je naar Menu > Geluid > Expertinstellingen gaat kan je onder "Equalizer" zelf instellen hoeveel hoge, midden of lage tonen je wilt horen. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
mcl
Voyager
Opties

Ik zie daar een stel schuiven. Kan je me zeggen welke schuiven ik naar boven of naar beneden moet schuiven om meer hoge tonen te krijgen.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik ben aardig audiofiel maar de exacte werking van equalizers ben ik niet heel bekend mee. Wat ik altijd doe is iets van een film of muziek opzetten terwijl ik dit opzoek in het menu en dan per schuiver kijken hoe die het geluid verbetert.

0 Likes
mcl
Voyager
Opties

Ik ben er nog steeds niet uit.Het geluid van mijn TV komt via de soundbar. 

Wat moetik instellen om de hoge tonen meer de krijgen? Ik vind, dat de stemmen nog steeds donker over komen.

Groet, Martin

0 Likes
mcl
Voyager
Opties

Kan iemand mij verder helpen?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Martin! Sorry voor de late reactie, maar ik help je uiteraard graag verder. Het handigst lijkt me dan ook om een Extern Beheer afspraak voor je in te plannen, hiermee kan een collega via internet inloggen op je TV om zo mee te kijken/luisteren met het instellen van je geluid. Zou je me het volgende via een prive bericht toe willen sturen? (klik op m'n naam > bericht verzenden)

- je naam, adres, tel nr en email adres;

- modelcode en serienummer van de TV;

- datum/tijd dat je hierover gebeld wilt worden en in de buurt kunt zijn van je TV.

Dan zet ik 'm in de agenda.

0 Likes
mcl
Voyager
Opties

Hallo Joeri,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het geluid via mijn Soundbar enb niet via mijn TV.

Heb je daar een suggestie voor?

Groet,

Martin

0 Likes