Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluidsonderbreking Samsung Soundbar HW-Q950A via D.in (input)

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2022 04:51 PM)
506 Weergaven
Members_NuYyby8
First Poster
Opties

Het gebruik van de D.in (optische input) op mijn HW-Q950A soundbar in combinatie met mijn Samsung TV (UE65TU7000WXXN) is geen succes. Ik wilde de D.in gebruiken voor een audio signaal (radio) vanuit mijn KPN decoder naar de soundbar. Ik kan dan radio beluisteren zonder dat de TV daar voor aan moet staan. Helaas gaat dat niet zonder een geluidsonderbreking iedere paar minuten van een aantal seconden . Als de TV uit staat (stand-by) geeft de TV via de HDMI-ARC verbinding met de soundbar iedere paar minuten een (controle?) puls waardoor de D.in een aantal seconden wordt gestoord. Op de soundbar verschijnt dan in het led venster HDMI ARC. Zo vreselijk irritant dat het geen luisteroptie is en daardoor mijn TV dus noodgedwongen veel aan staat. Ook voor radio. Technisch Samsung onwaardig... Wie helpt? 

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_NuYyby8, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. De soundbar heeft helaas (nog) geen mogelijkheid om 2 audio ingangen gelijktijdig te ondersteunen of dit in de toekomst via een update wel mogelijk wordt is ons niet bekend. We hebben dit als suggestie neergelegd bij onze R&D afdeling, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook worden uitgerold.

Jouw TV heeft wel een mogelijkheid waarbij het beeld wordt uitgeschakeld maar het geluid door blijft gaan. Ga hiervoor naar: Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Beeld uit

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes