Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

firmware update problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2020 10:12 AM)
833 Weergaven
Steven29
First Poster
Opties
Goedenavond,

Afgelopen donderdag heb ik de samsung harman kardon HW-Q90R ontvangen. Tot op heden heb ik er nog geen geluid uit kunnen krijgen. Als ik de bar en overige boxen aan sluit, blijft de sounbar zelf maar knipperen met update. Als ik het zo lees zijn er 2 manieren om de soundbar te updaten. De eerste is via smartthings maar die wil geen verbinding maken (met samsung galaxy S10+). Ik kan de soundbar wel vinden en hij start ook met verbinden maar elke keer bij 39% wordt ie eruit gegooid met de melding dat de sounbar niet geverifieerd kan worden. Optie 2 is via een usb stick. Ook dit heb ik geprobeerd. Het schermpje geeft dan op gegeven moment wel BYE -> ON maar daarna gaat die gewoon weer aan en blijft deze steeds weer update knipperen (uren lang). Heb spanning er ook al een aantal keer af gehad maar zonder resultaat.

Iemand een idee wat ik hiermee kan?

Alvast bedankt.

Mvg
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Steven29,

Welkom op de Community.

Beide opties zoude moeten werken, dus of je doet iets niet helemaal goed of er is wat mis met de soundbar of het netwerk.

Heb je wel het stappenplan gevolgd (Upgrade guide) die op onze support pagina staat? https://www.samsung.com/nl/support/model/HW-Q90R/XN/

rsz-846676
0 Likes