op 26-11-2020 01:15 PM
Cashback aktie , als je een soundbar samen kocht kreeg je 2x korting op soundbar
Jammer dit ,ik kocht een Samsung QE65Q95TAL bij platte tv met cashback aktie
een kleine week later een soundbar die erbij past en in de aktie zit of zat
De HW-Q800T bij expert , hier heb ik 150 euro terug van gekregen ipv 2x 150
er was niemand van platte tv of samsung niet die mij vertelde dat als dit samen op 1 bon komt
dan krijgt u 2 x 150 euro terug , zelfs een medewerker van de samsung helpdesk vertelde ,hee wat vreemd en
jammer dat u dit niet tegelijk heeft gekocht , ja met een beetje hulp had dat wel leuk geweest
nu hoor ik dat de kortingen direct worden terug gegeven in de winkels ,
kan samsung mijn aanvragen niet even opnieuw beoordelen , en besluiten om toch die 150 euro extra uit te keren
ik vond dit zo een lastige aktie , en wil je korting geven of niet , jammer gewoon
op 30-11-2020 10:29 AM
Hoi @Ademo2014, goedemorgen.
Allereerst van harte gefeliciteerd met beide aanwinsten, wat een enorm gave set 💙
Om in aanmerking te komen voor deze promotie, dien je te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor gelden.
"Beide modellen dienen hiervoor tegelijkertijd in hetzelfde registratieformulier geregistreerd te worden en dienen op hetzelfde aankoopbewijs vermeld te worden."
Wij hebben helaas niet de mogelijkheden om een uitzondering in te maken. Uiteraard wensen we je wel heel veel kijk- en luisterplezier toe met jouw nieuwe set!
Groeten,
Mart