Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback aanvraag afgewezen soundbar HW-Q700B

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2022 04:57 PM)
656 Weergaven
rosita1987
Explorer
Opties

Hallo,

op 9 okt heb ik een Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q700B aangeschaft, net op de laatste dag die nog in de actieperiode voor 100 euro cashback viel.

Mijn registratie voor cashback is echter afgewezen omdat de streepjescode niet uitgeknipt was. Tijdens het registreren begreep ik niet goed wat er bedoeld werd met uitgeknipt en heb ik met mijn telefoon ingezoomd zodat alles op de foto goed te lezen is. De doos (die nogal een fors formaat had en in de weg stond) heb ik na een week weggegooid. 

NU begrijp ik van de Samsung klantenservice dat deze regel van uitknippen streepjescode is ingevoerd ivm fraude (ze sturen alsnog de soundbar retour na ontvangen cashback) Dit begrijp ik alleen had ik graag gezien dat dit vooraf al duidelijk was gemaakt in het registratieformulier.

De doos ligt inmiddels bij de vuilstort en de soundbar ben ik niet van plan weg te doen. Hoe kan ik nu alsnog aanspraak maken op de 100 euro cashback? Ik heb netjes alles aangeleverd. 

0 Likes
20 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @rosita1987 ,

Aan elke promotie zijn voorwaarden verbonden. Ook aan deze.
Waarschijnlijk heb je die niet gelezen. Deze staan bijna onderaan op de registratiepagina.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=3R8J7TGFUAHN2

Daar zie je 'Bekijk de bijzondere voorwaarden'. Als je erop klikt dan krijg je deze pdf te zien:

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_52196.pdf

Onderaan staat het stukje over de streepjescode..

signatureee
Groet, Dick

rosita1987
Explorer
Opties

Die heb ik niet gelezen nee...niet echt een gebruikersvriendelijke manier om zo cashback aan te vragen wel? Als je de bijzondere voorwaarden onderaan een pagina maar net gemist hebt heb je pech. Is er niks anders mogelijk? Ik vind het erg slecht als dit het antwoord is waarmee ik het moet doen. HEEL misleidende manier om zo cashback acties aan te bieden. Zo te zien op internet ben ik ook niet de enige die de dupe hier van is geworden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @rosita1987 , goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je aanvraag wordt afgewezen. Om deel te kunnen nemen aan een promotie kan je je via onze website registreren, nadat je je hebt geregistreerd ontvang je ook een deelname bevestiging. 

Om in aanmerking te komen voor een promotie dien je ook te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor zijn opgesteld. 

Ik zal bij mijn collega's navragen wat de mogelijkheden hierin zijn, ik kan je echter geen belofte doen hierin. Wat is het registratienummer?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
rosita1987
Explorer
Opties

Ha Martijn,

bedankt voor je reactie en dat je de moeite wil nemen om het door te zetten naar je collega’s. Het registratie nummer is NLD7992389MXKFY

mvg

Rosita

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rosita1987, goedemiddag.

Ik heb de vraag uitgezet bij mijn collega's van de promotie en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

rosita1987
Explorer
Opties

Dankjewel Martijn! Ik ben benieuwd :smiling-face:

MartijnK
MegaStar
Opties

Graag ontvangen wij een foto van je TV met daarop ook zichtbaar de soundbar en een gedeelte van de muur, we gaan dan een verzoek indienen om te kijken of de aanvraag hiermee alsnog opnieuw kunnen laten beoordelen.

Groeten,

Martijn

rosita1987
Explorer
Opties

Hoi Martijn, bedankt voor je reactie. Waar kan ik de foto's naar toe sturen? En mag ik vragen waarom de TV erop moet? het gaat in dit geval alleen om de cashback actie op een aangekochte losse soundbar HWQ700B + subwoofer

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat wij zeker willen weten dat de soundbar bij jouw thuis is gebleven en in gebruik is, ik kan overigens niet beloven dat deze foto ook geaccepteerd zal worden. Als het goed is heb je ook een link gehad om je aanvraag te corrigeren. Lukt dat niet dan mag je de foto ook hier delen.

Groeten,

Martijn

0 Likes