Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Canaldigitaal app niet te downloaden?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2019 05:38 PM)
4372 Weergaven
Sprundel
Student
Opties

Hallo, ik heb een nieuwe Samsung Qled tv  QE55Q9FNALXXN . Ik heb de canaldigitaal app gedownload en die werkte goed. Nu selecteer ik deze app afgelopen vrijdag en ik krijg de melding: deze app is niet meer aktief en verdwijnt. In plaats daarvan heb ik nu de tv Vlaanderen app. Mijn tv hangt in belgie maar ik heb een Nederlands abonnement. Het lijkt alsof de Samsung store niet naar de nederlandse store kijkt. In alle instellingen staat Nederlands geselecteerd. Weet iemand hoe ik de app weer kan downloaden?

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Kun je de app wel vinden in de Smart Hub van jouw TV? 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Ron861
First Poster
Opties

Mag ik stellen dat dit de grootste larie is! Op het moment dat je hem wel met een tablet of mobiele telefoon kunt bekijken in het buitenland, bekijk je het ook via het internet. De app's op een TV werken ook via het internet dus is er juridisch geen verschil. Hier moet iets anders onder liggen want deze vlieger met rechten gaat niet op!

0 Likes
Martjeb
Student
Opties

ik heb nu een router met vpn aangeschaft, en het werkt nu perfect.

0 Likes
GerardHazelebach
First Poster
Opties
Kun je mij wat meer hierover vertellen?
Welke router, welke vpn etc
gerard.hazelebach@telenet.be
0 Likes
Berry_
Apprentice
Opties

Ik zou ook graag willen weten hoe je dit gedaan hebt..

0 Likes
Ron861
First Poster
Opties

Ik heb onlangs contact gehad met Samsung Helpdesk en dit was het antwoord; Elke TV wordt in een bepaalde regio ingedeeld afhankelijk van waar de TV verkocht wordt. Aan de hand daarvan wordt bepaald welke apps er in de appstore beschikbaar zijn. Gaat de TV naar een andere regio dan zullen apps aangepast worden naar gelang voor welke regio deze beschikbaar zijn. Canal Digitaal is alleen voor de BeNeLux. Samsung kan echter de regio aanpassen op de TV maar is geen garantie dat de app dan wel te vinden is.  Feitelijk zou Canal Digitaal dus de app voor Europa beschikbaar moeten maken, maar dat is aan Canal Digitaal. Andere optie is om het Installatie bestand te vinden (APK) en deze handmatig te installeren middels een USB stick. Voorwaarde is dan wel dat je automatische updates uit moet schakelen. Tot nog toe heb ik het installatie bestand nog nergens kunnen achterhalen. 

0 Likes
Martjeb
Student
Opties

Canal Digitaal is dus niet voor de hele BeNeLux, mijn tv gekocht in Luxemburg, maar de app werkt niet in Luxemburg... nu via VPN (in mijn router) locatie gewijzigd in NL, en het werkt perfect!

0 Likes
Mick van Gool
First Poster
Opties

Er is wel een oplossing voor je probleem. Je gaat naar internet op je tv en gaat naar livetv.canaldigitaal.nl, log in met je CanalDigitaal Username en password en kies live tv.