Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-MS650 koppelen aan SWA-9000s

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2019 02:34 PM)
3598 Weergaven
Nightfalls
Explorer
Opties

Ik geniet al een tijdje van de HW-MS650 soundbar maar miste het ultieme surround geluid dus na lang overwegen heb ik toch de SWA-9000s besteld. Na binnenkost netjes aangesloten en gelinkt. Het lampje op de SWA blijft netjes blauw branden en gaat ook uit als ik de soundbar uit zet. Maar wat ik ook probeer, er komt geen geluid uit mijn SWA.

Nu had ik op internet gelezen dat ik mijn soundbar niet via WIFI moet verbinden omdat WIFI storing zou geven met de draadloze zender, maar via HDMI Arc, maar als ik hem op D.IN zet ziet mijn tv hem niet als goede bron. Hij zegt wel te verbinden maar als ik die bron selecteer komt er geen geluid uit mijn soundbar.

Wat is nu wijsheid en wie heeft er tips voor mij?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nightfalls
Explorer
Opties

Ik had wel in de instellingen van de soundbar de verbinding opgezet met de rearkit, maar niet doorgeklikt om het volume harder te zetten. Deze stond dus nog op 0.

Nevermind. Ik denk gewoon blond.

Thanks voor alle adviezen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Als je het aangesloten hebt via HDMI, dan is D.IN niet de juiste instelling. Maar ook via ARC werkt het dus niet?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nightfalls
Explorer
Opties

Hij is nu aangesloten via HDMI ARC. En dat is wel di.n toch? Maar nee nog geen geluid. Wel op m'n soundbar maar niet op m'n rearkit.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

D.IN is digital ingang, dus optisch. HDMI is .. nouja, letterlijk HDMI.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Nightfalls
Explorer
Opties

https://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-HW-MS650/preview-handleiding-837125.html
Pagina 70 zegt dat als je HDMI (arc) wil gebruiken dat je moet kiezen voor Di.n. Dus dat heb ik netjes aangehouden.

Ik heb de soundbar nu dus aangesloten via HDMI (arc) via de Di.n en dan speelt de tv gewoon netjes via de soundbar af.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ah, op die fiets. Zie je dan wel: "The screen displays “D.IN” and “TV ARC” in sequence, and TV sound is played." Dus zie je wel de switch naar TV ARC?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Nightfalls
Explorer
Opties

In eerste instantie niet. Maar na een tip van 1 van de samsung medewerkers via de telefoon om de stroom van zowel de tv als de soundbar er 15 minuten af te halen, dan HDMI kabel erin, soundbar stroom geven en daarna tv zie ik inderdaad wel D.IN TV Arc na elkaar verschijnen.

Alleen mijn rearkit doet het nog steeds niet.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je hebt de Wireless Module netjes aangesloten op de soundbar? Alles lijkt verbonden en het lampje brandt dus continu?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Nightfalls
Explorer
Opties

Ja, de swa-9000s is netjes verbonden met de soundbar. Kabels zijn 10 keer nagekeken en het link lampje brand continu. Als ik de tv uit zet gaat ook de soundbar en de swa op standby.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Top! Is de soundbar direct verbonden met de bron van het geluid? Stel dat is een decoder, dan bedoel ik dus een verbinding tussen de decoder en de soundbar. Verder, is wat je kijkt/luistert wel surround? Dus is het een signaal van 5.1. Als je een bron kijkt met 2.1 audio, dan doet de SWA-set niets.

---------
Signature-Note10
0 Likes