Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth toetsenbord aansluiten op UE40F7000SL

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2017 04:19 PM)
1459 Weergaven
operafreak
Apprentice
Opties

Welk bluetooth toetsenbord kan ik aansluiten en laten werken op mijn smart tv: UE40F7000SL?

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Even in het boekje kijken welke Bluetooth versie die ondersteund.. Tip als je op internet koopt heb je recht op afstand (mocht het niet werken)
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Operafreak, in feite zouden alle Bluetooth toetsenborden prima moeten werken, alleen specifieke functietoetsen kan ik niet garanderen aangezien daar mogelijk niks aan te linken valt op de TV. Maar de tip van Rohit, om het toetsenbord ergens te kopen waar je er ook mee terug kan mocht het niet bevallen, is hoe dan ook een goeie.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
operafreak
Apprentice
Opties

Bedankt voor Uw reactie. Ik heb een Trust draadloos toetsenbord voor Samsung besteld. Kijken of dat werkt.

0 Likes
operafreak
Apprentice
Opties
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Ik heb een draadloos toetsenbord van Trust, speciaal voor Samsung, besteld.
Kijken hoe dat werkt.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @operafreak, ik hoop dat je alle functies kunt gebruiken met je nieuwe toetsenbord!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
operafreak
Apprentice
Opties
Hallo Tim,
Ik moet nog even wachten met uitproberen. Met de Kerst krijg ik het toetsenbord pas. Als ik het uitgeprobeerd heb, hoor je het nog.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, geen probleem! Ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden. In ieder geval alvast fijne feestdagen gewenst 🎄🎆

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
operafreak
Apprentice
Opties
Hallo Tim,
Ik heb een toetsenbord van Trust Sento voor Samsung gekregen. Voor zover ik het heb geprobeerd werkt het goed.
Het is geen bluetooth, maar werkt met een USB stickje(Dongle?), die je in een USB poort op de TV aansluit.
Er zitten diverse toetsen op, die ook op de afstandbediening zitten. o.a. de rode, groene, gele en blauwe toetsen. Toets voor Smarthub. Knoppen voor het geluid te bedienen. Kanalenkiezen(CH+ en CH-).
Het werkt prettig met de Webbrowser(invoeren van b.v. Emailadres en ww).
De afmetingen zijn ook prettig: 28 bij 11 cm. Er zit een touchpad op en het werkt op 2 batterijtjes(AAA)
Ik moet zeggen, dat ik er blij mee ben. Voor mij werkt het goed.
Groeten operafreak
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @operafreak, bedankt voor de terugkoppeling. Klinkt inderdaad goed hey! Ik wens je er nog veel plezier mee en alvast een prettige jaarwisseling :face-with-tears-of-joy: 

0 Likes