Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blu-ray speler geeft storing

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2019 08:35 AM)
773 Weergaven
Nijlen
First Poster
Opties

Blu-ray player geeft storing
Ik kom tot de conclusie dat mijn Blu-rayspeler Samsung BD-H6500, een defect vertoont bij het spelen van Blu-ray discs. Het is de eerste keer dat ik er een Blu-ray filmdisc uit de winkel mee wil afspelen, en dat zou toch probleemloos moeten gaan met zulke speler.
Bij het opzetten van de speler krijg ik het menuscherm zonder storing.
Bij het insteken van de schijf krijg ik de eerste beelden ("kijkwijzer") zonder storing, maar als de film begint krijg ik flitsende witte strepen en een krakend geluid.
Als ik daarna de schijf eruit doe, en het menuscherm verschijnt blijft deze storing.
Ik heb een software update proberen te doen, maar dit is al de laatste versie 1113. Een reset helpte ook niet.

0 Likes
8 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Nijlen ,

 

Je post deze melding in 'Televisie'. Het is beter om deze weg te halen en te posten in 'Audio & Video'

Dit omdat het hier gaat om een Blu-ray speler. Daar heb je ws. meer kans op een antwoord..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb het topic inderdaad verplaatst. Hoe lang heb je de Blu-ray speler momenteel?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Nijlen
First Poster
Opties
Bedankt Nick,
Ik heb deze bijna 2 jaar.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Heb je meerdere kabels getest en meerdere films? Of gaat het om één disc?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nijlen
First Poster
Opties
Ik heb 2 Blu-ray discs getest.
Ik heb een hdmi-kabel van goede kwaliteit. Indien het aan de kabel zou liggen, zouden dan niet alle beelden gestoord zijn?
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ja, dat is ook wel weer waar .. Lastig. Waar gebruik je 'm nog meer voor? Aangezien het alleen via een disc voorkomt.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nijlen
First Poster
Opties
Ik heb deze speler weinig gebruikt. Ik had hem gekocht voor het afspelen van zelfgemaakte video's. Toen had ik ook al een bericht op deze site gezet, maar wel met accountnaam ChrisBelg en berichtnaam "Blu-ray speler geeft storing".
Ik heb de speler teruggestuurd voor reparatie, ik kon niet meer wachten omdat de garantie binnenkort vervalt.
Hopelijk komt dit in orde.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk en dit wat uiteindelijk ook het beste advies dat ik kon geven. Ik hoor graag of en wanneer alles gelukt is.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes